دو سوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان تا پایان سال اجرایی می‌شود

استاندار اصفهان گفت: تاپایان سال حدود دو سوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

دو سوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان تا پایان سال اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط و امور بین الملل استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در کمیسیون پایش تصویری استان، اظهار داشت: طراحی، نصب، نگهداری و رفع نقص کلیه سامانه‌های تصویری در شهرها بر عهده شهرداری‌ها و در خارج شهرها بر عهده اداره کل حمل و نقل و راهداری است.
وی با بیان اینکه بهره برداری از سامانه‌ها در سه زمان عادی، انتظامی و امنیتی پیش بینی شده است، با اشاره به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، افزود: تاپایان سال حدود دو سوم از طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
استاندار اصفهان بر لینک شدن تصاویر قطار شهری (در زیر زمین) با تصاویر شهرداری (روی زمین) و تجمیع و یکپارچه سازی این دوربین‌ها برای استفاده‌های موثرتر تاکید کرد.
گزارش حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر اینکه 108 سامانه ثبت تخلفات کنترل سرعت و پلاک خوانی و همچنین 50 دوربین نظارت تصویری نیز در سطح جاده‌ها فعال است، ارائه شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز در این جلسه در خصوص نظارت تصویری (پایش) اصفهان، اظهار داشت: تا پایان سال 96، دوسوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان تکمیل خواهد شد.
علیرضا صلواتی افزود: سامانه متحرک ثبت تخلفات، دوربین‌های محدوده زوج و فرد، ثبت تخلفات موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه سنگین، نرم افزار تجمیع سامانه‌های پلاک خوان، سامانه ترافیک یار در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل مخابرات و مدیر کل دفتر شهری و شوراها نیز در زمینه عملکرد سایر شهرداری‌های استان پیرامون نصب دوربین‌های نظارت شهری و همچنین فرماندهی انتظامی در خصوص یکپارچه‌سازی سامانه‌های مانیتورینگ گزارشی را ارائه کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار