نخستین سینما گلپایگان افتتاح شد

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: اکنون 10 هزار و 250 صندلی در سطح استان برای سینما مورد استفاده قرار گرفته است.

نخستین سینما گلپایگان افتتاح شد

ایسنا،معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: اکنون 10 هزار و 250 صندلی در سطح استان برای سینما مورد استفاده قرار گرفته است.
پرویز طاهری در آیین افتتاح اولین سینمای شهرستان گلپایگان اظهار کرد: گلپایگان جزء شهرستان های خوب و درجه یک استان محسوب می شود و دارای مولفه های فرهنگی مختلفی از جمله نشریات محلی،آموزشگاه های هنری، مراکز مهارت آموزی، کانون های آگهی و تبلیغات، آموزشگاه های موسیقی و... است.
وی ادامه داد: مجموع سینماهای سطح استان در پایان دولت دهم 12 عدد بود اما این تعداد اکنون به 25 عدد رسیده است که البته اگر سالن هایی را که به صورت موردی برای سینما استفاده می شود اضافه کنیم این آمار به 33 سالن می رسد.
معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد استان اصفهان بابیان اینکه اصفهان رتبه دوم سینمایی کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: اکنون 10 هزار و 250 صندلی در سطح استان برای سینما مورد استفاده قرار گرفته است که این آمار تا پایان سال به 12 هزار صندلی خواهد رسید.
همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: تجهیزات سینما یک روز قبل از نیمه شعبان به گلپایگان رسید و افتتاح آن که در ایام آزاد سازی خرمشهر است را به فال نیک می گیریم و امیدواریم روند تجهیز سالن و تکمیل تجهیزات نیز به اتمام برسد.
هادی بیاتی افزود: راه اندازی سینمای این شهرستان همواره از مطالبات مردم بوده که از طریق رسانه ها به گوش مسئولان رسانده شده است و اکنون نیز امیدواریم مردم هنرمندان را در این مسیر یاری کنند.
سینمای شهرستان گلپایگان ربعد از سال ها که از احداث سالن آن می گذرد تحت عنوان سینما " بهاران" فعالیت خود را با اکران فیلم " گشت ارشاد 2 " آغاز کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار