افتتاح پايگاه امداد و نجات بين شهري هلال احمر توسط خير داوطلب

سومين پايگاه امداد و نجات بين شهري شهرستان شاهین شهر و میمه در آزاد راه شهید احمد کاظمی (کنار گذر غربی اصفهان) در نزدیکی روستای جهاد آباد از توابع شهرستان شاهن شهر و میمه با حضور مسئولين شهرستان به همت خیر داوطلب منوچهر مومن زاده به بهره برداري رسيد.

افتتاح پايگاه امداد و نجات بين شهري هلال احمر توسط خير داوطلب

اصفهان امروز،سومين پايگاه امداد و نجات بين شهري شهرستان شاهین شهر و میمه در آزاد راه شهید احمد کاظمی (کنار گذر غربی اصفهان) در نزدیکی روستای جهاد آباد از توابع شهرستان شاهن شهر و میمه با حضور مسئولين شهرستان به همت خیر داوطلب منوچهر مومن زاده به بهره برداري رسيد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین شهر و میمه در این باره گفت: اين پايگاه سومين پايگاه امداد و نجات بين شهري است كه بعد از حدود ٢سال به بهره برداري رسيد، در آيين كلنگ زني اين پايگاه مقرر شد كه خیر مومن، حاج آقا منوچهر مومن زاده پايه سازي پايگاه را انجام دهد، اما به همت بلند ايشان و گروهشان تمامی مراحل ساخت را انجام دادند.
محسن اميني هرندي افزود: اين مكان فقط يك پايگاه جاده ايي نيست بلكه پايگاهی بين شهري است و در صورت بروز اتفاق در محدوده شهرستان با هماهنگي ستاد و ديگر ارگان ها نیروهای این پایگاه جز اولين كساني خواهند بود كه به محل حادثه میرسند و كار امداد و نجات را انجام ميدهند.
عليرضا بصيري فرماندار شهرستان ضمن خرسندي از افتتاح اين پايگاه در ماه مبارك رمضان و همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي (ع) بيان كرد: در عيد ٩٤ در زمان كلنگ زني اين پايگاه فقط قرار به كمك در زيرساخت ها بود، اما منوچهر مومن زاده كه از چهره هاي ماندگار اين مرز و بوم هستند با دست خيرشان تمام اين مجموعه توسط خودشان به بهترين نحو ساخته شد.
دكتر مومن زاده پسر حاج اقا مومن زاده به نيابت از ايشان درباره اين پايگاه و اقدامات انجام شده گفت: اين ساختمان در زميني به وسعت ٥هزار مترمربع بنا شده كه ساختمان آن زیربنایی به وسعت ٧٠٥ مترمربع دارد، این پروژه هزينه ايي تقريبي بالغ بر ١ميليارد و دويست ميليون تومان دربرداشته كه نقشه ساختمان و فضاي اطراف آن قابل تعديل و بازبيني می باشد.
وي ادامه داد :اميد داريم كه احداث چنين مراكزي علاوه بر امداد و نجات جاده ايي به مراكز جمعيتي دیگر نيز کمک رسانی کند و تا آنجا پیش رود که از كشته شدن حتي يك نفر جلوگیری کند.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین‌شهر در این آیین بهره برداری گفت: احداث و افتتاح چنين كارهايي از بهترين كارهاي خير است زیرا در زمان بروز اتفاقات حداقل جان یک مسلمان را نجات می دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار