طرح‌های ویژه پلیس اصفهان برای ارتقای امنیت در لیالی قدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح‌ها و تمهیدات ویژه پلیس در لیالی قدر خبر داد.

طرح‌های ویژه پلیس اصفهان برای ارتقای امنیت در لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن یاردوستی در رابطه با طرح‌های ویژه پلیس اصفهان در لیالی قدر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و فراهم کردن امنیت برای شب زنده داران ایام لیالی قدر، پلیس مرکز استان یک سری طرح‌ها و تمهیدات امنیتی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس در ایام ماه مبارک رمضان در آماده‌باش کامل هستند، ادامه داد: تعداد قابل توجهی از نیروهای گشت پیاده پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و گشت‌های موتوری و خودرویی در این شب‌ها در مناطق مختلف شهر اصفهان مستقر خواهند بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان درباره روند اجرای طرح‌های پیشگیری از جرائم اظهار کرد: وضعیت بسیار خوبی در سطح شهر اصفهان وجود دارد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضائی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌شود.

یاردوستی در پایان افزود، با وجود اینکه خدمت‌گزاران شما در نیروی انتظامی نیز دوست دارند در این شب‌های گرامی در کنار مردم قرآن بر سر بگیرند، ولی ایجاد آرامش و امنیت برای همشهریان عزیزمان را یک وظیفه واجب و یک توفیق خدادادی می‌دانند فقط طلب دعای خیر از مردم عزیز و ولایت مدار اصفهانی دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار