نسل جوان می‌تواند تا چند سال تیم ملی را بیمه کند

کارشناس فوتبال گفت: تیم ایران با نسلی به جام جهانی می‌رود که می‌تواند تا چند سال تیم ملی را بیمه کند و این کار بسیار خوبی است که انجام شده است.

نسل جوان می‌تواند تا چند سال تیم ملی را بیمه کند

امر‌الله سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص صعود تیم ملی ایران به جام جهانی فوتبال اظهار داشت: تیم ایران صعود شایسته‌ای به جام جهانی داشت و زمانی که یک تیم سازمان تیمی قوی دارد و گل نمی‌خورد و راحت گل می‌زند، اتفاق خوشایندی است.

وی ادامه داد: تیم ایران با نسلی به جام جهانی می‌رود که می‌تواند تا چند سال تیم ملی را بیمه کند و این کار بسیار خوبی است که انجام شده است؛ هم‌چنین کادر فنی خوبی داریم.

کارشناس فوتبال گفت: فدراسیون معدل سنی تیم‌های لیگ برتر را پایین‌تر آورده است و لیگ‌های پایه شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته پیدا کرده‌اند و این امر کمک شایانی به تیم ملی برای صعود به جام جهانی کرد.

سلطانی تصریح کرد: اگر در زمان حاضر برنامه‌ریزی خوبی انجام شود، تیم ما در سطح بالاتری می‌تواند مطرح شود و تیم ملی باید فکر صعود از گروه خود را داشته باشد و این اتفاق دور از دسترس نیست؛ جوانان خوبی داریم که در اروپا بازی می‌کنند و باید همدلی و هم‌فکری وجود داشته باشد.

وی در مورد ایجاد شرایط مناسب برای حضور در جام جهانی تصریح کرد: مهم‌ترین کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که جوانان تیم ما بازی با تیم‌های بزرگ را تجربه کنند؛ بازی با تیم‌هایی مثل فرانسه، برزیل، اسپانیا، آرژانتین و ایتالیا که در سطح اول دنیا قرار دارند؛ بازی با تیم‌های سطح دو و سه جهان نمی‌تواند تیم ما را برای جام جهانی آماده کند.

این کارشناس فوتبال در پایان گفت: ما در جام جهانی با تیم‌های قدرتمندی در گروه خود رو به رو می‌شویم و نباید همانند جام جهانی قبلی کم بیاوریم؛ تیم ملی فوتبال باید بتواند برابر تیم‌های قوی و بزرگ بازی کند و این اتفاق بدون هماهنگی ذهنی، روانی و تدارکات قبلی رخ نمی‌دهد و فدراسیون باید هزینه بازی با این تیم‌های بزرگ را باید بپردازد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار