افزایش ۴۹ درصدی سود ایرانول در یک سال

صورت‌های مالی شرکت نفت ایرانول با سود هر سهم دو هزار و۳۳ ریال برای سال مالی منتهی به سی‌ام اسفندماه ۱۳۹۵ منتشر شد

افزایش ۴۹ درصدی سود ایرانول در یک سال

شرکت نفت ایرانول اعلام کرد: صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی نشده این شرکت با اعلام سود سهام صورت سود و زیان تلفیقی به ازای هر سهم دو هزار و ۳۳ ریال با رشد ۴۷ درصدی نسبت به سال قبل و شرکت اصلی هر سهم دو هزار و ۲۵ ریال با رشد ۳۹ درصدی نسبت به سال قبل در سامانه کدال با نماد شرانول درج شد.
صورت‌های مالی شرکت نفت ایرانول با سود هر سهم دو هزار و۳۳ ریال برای سال مالی منتهی به سی‌ام اسفندماه ۱۳۹۵ منتشر شد.
بنابر اعلام شرکت نفت ایرانول و براساس اطلاعات منتشر شده در سیستم کدال بورس اولین پیش‌بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به سی‌ام اسفند ماه ۱۳۹۵ شرکت اصلی مبلغ یک هزار و ۸۲۹ ریال و آخرین پیش‌بینی به مبلغ یک هزار و ۹۴۶ ریال اعلام شده بود که نهایتا مبلغ دو هزار و ۲۵ ریال تحقق یافت که نسبت به پیش‌بینی اول ۱۱ درصد و نسبت به پیش‌بینی آخر ۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.
همچنین مجموع مبلغ سود خالص تلفیقی معادل دو میلیون و ۳۳ هزار و ۳۱ ریال و سود خالص شرکت اصلی مبلغ دو میلیون و ۲۴ هزار و ۶۸۶ ریال با سرمایه ثبت شده به مبلغ یک میلیون ریال است. همچنین مجموع سود انباشته تلفیقی شرکت به مبلغ دو میلیون و ۸۷۸ هزار و ۷۷۹ ریال و سود انباشته شرکت اصلی به مبلغ دو میلیون و ۹۰۷ هزار و ۸۳۳ ریال بوده که این مبالغ نسبت به مبالغ مشابه در سال قبل به ترتیب از رشدی برابر با ۴۸ درصد در تلفیقی و ۴۷ درصد در شرکت اصلی برخوردار هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار