بانک تجارت به دنبال افزایش تعامل با مشتریان

مدیرعامل بانک تجارت در ضیافت افطاری با مشتریان ارزنده، برعزم این بانک در ارتقای سطح خدمات و شاخص‌های مشتری‌مداری تاکید کرد

بانک تجارت به دنبال افزایش تعامل با مشتریان

مدیرعامل بانک تجارت در ضیافت افطاری با مشتریان ارزنده، برعزم این بانک در ارتقای سطح خدمات و شاخص‌های مشتری‌مداری تاکید کرد.
محمدابراهیم مقدم مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره و معاونان مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مشتریان بانک دیدار و گفت‌وگو کردند و ضمن آگاهی از نقطه نظرات آنها، به تشریح برنامه‌های این بانک برای توسعه ارتباطات با مشتریان و معرفی ظرفیت‌های سوپرمارکت مالی بانک برای ارائه بسته‌های خدماتی جامع مطابق با نیازهای شاخه‌های مختلف کسب و کار پرداختند.
مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مشتریان یادآور شد: برگزاری اینگونه نشست‌ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار ما به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می‌کوشیم تا در این جلسات از درخواست‌ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.
مقدم افزود: این بانک افتخار می‌کند که مشتریانش از جمله قدیمی‌ترین و وفادارترین مشتریان شبکه بانکی هستند. به همین منظور برای افزایش این تعامل و همدلی به دنبال برنامه‌ریزی دقیق‌تری هستیم تا این ارتباط در طول سال استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان و برنامه‌ریزی برای پاسخگوی به انتظارات آنان، شاخص‌های مشتری‌مداری در بانک تجارت ارتقا یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار