۱۳ مغازه در مجتمع تجاری اداری ولی‌عصر کاشان سوخت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در آتش‌سوزی بامداد امروز ۱۳ واحد تجاری از مجتمع چهار طبقه ولی‌عصر (عج) در خیابان باباافضل کاشان سوخت.

۱۳ مغازه در مجتمع تجاری اداری ولی‌عصر کاشان سوخت

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با آتش سوزی در مجتمع ولی عصر کاشان اظهار داشت: این حادثه در ساعت دو دقیقه به ساعت سه نیمه شب روز سه‌شنبه، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که گروه‌های آتش‌نشان و امداد و نجات از سه ایستگاه ۱-۲ و ۴ سازمان آتش‌نشانی با تعداد ۹ خودرو آتش‌نشان سبک و سنگین و ۲۵ نفر از کارکنان آتش‌نشانی به محل، آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی از مغازه‌های طبقه زیرین مجتمع آغاز گردیده و به دیگر قسمت‌های سرایت کرده بود، افزود: در زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی چندین مغازه‌ها دچار حریق شده بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه مجتمع مذکور دارای ۶۸ مغازه تجاری و اداری است، تاکید کرد: در این حریق گسترده حدود ۱۳ مغازه مجتمع تقریبا به شکل کامل سوخته و اکثر مغازه‌های طبقات را دود فراگرفته بود.

وی با اعلام این مطلب که این مجتمع تجاری دارای تاسیسات اعلام حریق خودکار نبوده است، ادامه داد: در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد که با تلاش ماموران اورژانس حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار