راه‌اندازی بخش ویژه "بسته‌های غیر نقدی" باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

بخش ویژه"بسته‌های غیرنقدی"باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در راستای معرفی کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات و محصولات متنوع به اعضا باشگاه راه‌اندازی شده است

راه‌اندازی بخش ویژه "بسته‌های غیر نقدی" باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

بخش ویژه"بسته‌های غیرنقدی"باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در راستای معرفی کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات و محصولات متنوع به اعضا باشگاه راه‌اندازی شده است.
اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین از طریق این بخش می‌توانند بسته‌های ویژه‌ایی که شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ آنلاین ارائه کرده‌اند، استفاده کنند.
در همین راستا اعضای باشگاه می‌توانند از طریق کدهای اختصاصی، از بسته‌های ویژه نت‌برگ، گروه محصولات غذایی چکاو و فروشکاه آنلاین مدیسه استفاده کنند.
نحوه اطلاع از بسته‌های غیرنقدی در ادامه آمده است:
روش اول: بعد از ورود به سایت باشگاه مشتریان، در بخش کاربری می‌توانید بخش"سبدهای غیرنقدی"را مشاهده و اگر از طریق گوشی تلفن همراه وارد صفحه اختصاصی خود شدید، منوی ورود به بخش کاربری در بالا گوشه سمت چپ قرار دارد.
روش دوم: شما می‌توانید با عضویت در ربات ایران زمین، پس از ثبت‌نام به بخش‌های مختلف باشگاه دسترسی داشته باشید.
همچنین به اطلاع اعضای فعال باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، می‌رساند نخستین دوره این باشگاه طبق قوانین تدوین شده در پایان خرداد ۱۳۹۶ به اتمام می‌رسد.
علاقه‌مندان تا ۳۱ خرداد ماه فرصت دارند در صورت رسیدن به امتیاز لازم از بسته‌های غیرنقدی و نقدی باشگاه مشتریان با استفاده از امتیازهای دور اول خود استفاده کنند.
مجموع امتیازهای باقی‌مانده اعضای "فعال" باشگاه مشتریان (اعضایی که حداقل برای یکبار وارد صفحه شخصی خود در باشگاه مشتریان شده باشند) در قرعه‌کشی نهایی نخستین دوره شرکت داده می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار