وزش بادهای شدید و احتمال گرد و خاک در شمال و شرق استان اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سرعت وزش باد در روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش می یابد به همین دلیل باد در نواحی شرقی و شمال شرقی استان به خصوص در زمان بعدازظهر گاهی همراه با گرد و خاک محلی خواهد بود.

وزش بادهای شدید و احتمال گرد و خاک در شمال و شرق استان اصفهان

حسن خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت آب‌ و هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان طی دو روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان به صورت صاف در بعدازظهر و شب‌ گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: سرعت وزش باد در روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش می یابد به همین دلیل باد در نواحی شرقی و شمال شرقی استان به خصوص در زمان بعدازظهر گاهی همراه با گرد و خاک محلی خواهد بود.

وی اعلام کرد: از آنجایی که در روز پنجشنبه وزش باد از سرعت بیشتری برخوردار است و در مناطق شرق و شمال شرق استان احتمال باد و گرد و خاک وجود دارد و می‌تواند بصورت موقتی از کیفیت هوا بکاهد، از این رو در این روز فعالیت در فضای باز توصیه نمی‌شود.

خدابخش خاطرنشان کرد: دمای هوای در 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه افزایش خواهد داشت، بر این اساس بیشینه دما برای شهر اصفهان 40 و حداقل دما برای صبح فردا 22 پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: حداقل دما در استان اصفهان بوئین‌ میان‌دشت با دمای 7 درجه بالای صفر و گرم‌ترین نقطه شهر چوپانان با دمای 43 درجه بالای صفر بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار