مسعود حسن زاده به دور رفت لیگ هفدهم نمی‌رسد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مسعود حسن‌زاده مصدوم است و تا زمانی که برگردد حدود ۵-۶ ماه طول می‌کشد، برای امسال بعید است بتوانیم روی او سرمایه‌گذاری کنیم.

مسعود حسن زاده به دور رفت لیگ هفدهم نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مهدی اخوان عصر امروز در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: خوشبختانه 90 درصد اسامی که کرانچار خواسته‌است اجرا شده، به جز دو بازیکنی که ملی‌پوش هستند و امروز به خاطر دیدار با رئیس جمهور تهران بودند سایر بازیکنان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به مصدومان سپاهان گفت: قائد رحمتی که در بازی با پرسپولیس آسیب دید و عمل کرده و مصدوم است البته کار را شروع کرده است، مسعود حسن زاده نیز مصدوم است تا زمانی که برگردد حدود 5-6 ماه طول می‌کشد که برای امسال بعید است بتوانیم روی او سرمایه‌گذاری کنیم، در دور رفت که نمی‌رسد امیدواریم در دور برگشت آماده شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با یک بازیکن خارجی بیان کرد: این بحثی است که کرانچار باید مطرح کند و ما باید آماده باشیم و ببینیم او چه می‌گوید.

وی افزود: برنامه دانشگر با سپاهان منتفی شد اما اگر کرانچار تشخیص دهد که در آن پست بازیکن می‌کند اقدام می‌کند.

اخوان با بیان اینکه آقایی تا امروز نهایی نیست، افزود: اگر به دنبال حضور در سپاهان است باید با گسترش فولاد به توافق برسد و در دست ما نیست.

وی ادامه داد: تمام باشگاهها را بررسی کنید، باشگاهی که به تعهدات خود عمل کرده سپاهان بوده است، ما از نظر مالی مشکلی نداشتیم، 20 درصدها فقط مانده است و باید مشخص شود که کدام بازیکنان رفته و کدام می‌مانند، طبق قانون به بازیکنی که می‌رود این رقم تعلق نمی‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار