رادیو شهری کاشان راه‌اندازی می‌شود

رادیو شهری کاشان راه‌اندازی می‌شود

ایمنا - پس از چند دوره پیگیری سرانجام نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی کاشان و آران و بیدگل توانست مجوز تاسیس رادیو شهری کاشان را کسب کند.
سید جواد ساداتی نژاد گفت:با اعلام موافقت رئیس سازمان صدا و سیما با تاسیس رادیوشهری کاشان پس از چند دوره پیگیری سرانجام مجوز تاسیس رادیو شهری کاشان مورد موافقت رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته، نامه ایجاد رادیو کاشان به صدا و سیمای اصفهان ابلاغ شد و مقرر گردید پس از ماه مبارک رمضان جلسه هماهنگی در جهت راه‌اندازی و عملیاتی کردن این پروژه در کاشان با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شود.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت منطقه فرهنگی و تمدنی کاشان خاطرنشان کرد: امیدواریم این مطالبه و آرزوی دیرینه مردم منطقه محقق شود و به زودی صدای مردم کاشان از رادیو این شهر شنیده شود.
ساداتی نژاد ضمن ابراز امیدواری برای تقویت انسجام اجتماعی و همدلی بیشتر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره با وجود رادیو کاشان تصریح کرد: یکی از پارامترهای مهم ما در حوزه فرهنگی رادیو است و امیدواریم با وجود ظرفیت‌های موجود در کاشان ما صاحب مرکز صدا و سیما بشویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار