زیر مجموعه ایران‌ خودرو نماینده بنز در ایران شد

یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو به تازگی توانسته نمایندگی شرکت بنز را اخذ کند. مراحل اداری آن به اتمام رسیده و گواهی آن از سوی وزارتخانه صادر شده است

زیر مجموعه ایران‌ خودرو نماینده بنز در ایران شد

معاون وزیر صنعت گفت: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو به تازگی توانسته نمایندگی این شرکت را اخذ کند. مراحل اداری آن به اتمام رسیده و گواهی آن از سوی وزارتخانه صادر شده است.
یدالله صادقی درخصوص اعطای نمایندگی فروش کالاهای خارجی در کشور به ایلنا گفت: طبق ماده 4 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده وارد کنندگان تمامی کالاهای با دوام و سرمایه‌ای باید مراکزی را برای خدمات پس از فروش در کشور ایجاد کنند.
وی ادامه داد: به طور مثال برای خودروهای خارجی اعلام کردیم واردکننده باید 10 سال خدمات گارانتی بدهد و یا برای لوازم خانگی 5 سال این خدمات باید عرضه شود. بعد از پذیرش این تعهدات ما برای واردات این کالاها گواهی صادر می‌کنیم که البته بیش از آن مراکز خدمات پس از فروش باید به ما معرفی شود و از نظر فنی، کارشناسان آن را مورد بررسی قرار دهند.
صادقی تصریح کرد: مدت این گواهی‌ها بنا بر مدت زمان قرارداد وارد کننده با شرکت مبداء است و در صورت تمدید با ارزیابی شرایط جدید ما نیز گواهی را تمدید خواهیم کرد.
وی در خصوص آخرین وضعیت نمایندگی بنز گفت: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو به تازگی توانسته نمایندگی این شرکت را اخذ کند،مراحل اداری به اتمام رسیده و گواهی آن از سوی وزارتخانه صادر شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار