اصفهانی ها، رکورد دار خرید سهام درتالارهای بورس منطقه ای شدند

بیشترین ارزش معاملات را بین تالارهای بورس منطقه ای در دو ماهه اول سال جاری، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله ۱۰ هزار و ۲۹۵ ریال کسب کرد.

اصفهانی ها، رکورد دار خرید سهام درتالارهای بورس منطقه ای شدند


به گزارش خبرگزاری ایمنا شرکت بورس تهران اعلام کرد که در دو ماهه نخست سال جاری، بیشترین ارزش معاملات را بین تالارهای منطقه ای به ترتیب، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله ۱۰ هزار و ۲۹۵۵ میلیارد ریال، تالار منطقه ای کیش با مبادله پنج هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله ۲ هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال، تالار منطقه ای کرج با مبادله ۲ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال، و تالار منطقه ای تبریز با مبادله یک هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.

در اردیبهشت ماه امسال، ۱۵ میلیارد و ۴۰۸ میلیون سهم به ارزش ۲۹ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده است که به ترتیب حدود ۷۳ . ۲۳ درصد و ۶۳ .۱۷ درصد از کل معاملات را شامل می شود.
همچنین در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، تعداد ۱۱ میلیون برگه به ارزش ۱۰ هزار و ۹۶۸ میلیارد ریال مبادله شد.
همچنین از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، تعداد ۱۰۳ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش بیش از یک هزار و ۱۴۴میلیارد ریال معامله شد که از نظر تعداد ۲۳ درصد و از نظر ارزش ۶ درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه سال ۹۵ نشان می دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار