دریافت وام ۳۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد

در این مطلب شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد را که تبلیغات گسترده ای نیز در این رابطه انجام داده معرفی می کنیم

دریافت وام ۳۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد

این روزها غالب فضای تبلیغات شهری به تبلیغات پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد با شرایط متنوع و قابل انعطاف تخصیص داده شده است.غالب این تبلیغات به صورت کلی می باشد و جزئیات دریافت تسهیلات را باید با مراجعه به شعب بانک ها دریافت کنیم.

سقف تسهیلات : ۳۰۰ میلیون ریال
حداقل دوره سپرده گذاری: ۴ ماه
سود تسهیلات: ۴ درصد کارمزد
حداکثر بازپرداخت اقساط: ۶۰ ماه

نسبت قسط بندی به ازای هر ماه سپرده گذاری: ۳ ماه به عنوان مثال شما بعد از ۶ ماه سپرده گذاری می توانید وام با بازپرداخت ۱۸ ماهه دریافت نمایید.
درصد پرداخت تسهیلات: ۹۰ درصد میانگین حساب. مثال:در صورتی که معدل شما بعد از ۶ ماه ۲۰ میلیون تومان باشد تسهیلات ۱۸ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه به شما تعلق می گیرد.
در باب مقایسه این تسهیلات با تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران چند تفاوت عمده مشاهده می شود در مرحله اول در شرایطی که بانک مهر اقتصاد ۹۰ درصد میانگین حساب شما را تسهیلات پرداخت می کند بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۰۰ درصد مبلغ معدل شما را تسهیلات پرداخت می کند
دوم آنکه در بانک قرض الحسنه مهر ایران به ازای هر ماه سپرده گذاری ۴ ماه به اقساط شما اضافه خواهد شد در حالی که در بانک مهر اقتصاد ۳ ماه .
تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران به ازای هر شخص حداکثر ۱۵۰ میلیون ریال می باشد در حالی که در بانک مهر اقتصاد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار