فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی زیر نرخ مصوب

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و دفاتر خدمات زیارتی، جهانگردی و هوایی استان اصفهان با اشاره به فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی زیر نرخ مصوب، گفت: امسال هیچگونه افزایشی در قیمت‌ها نداشتیم.

فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی زیر نرخ مصوب

ابراهیم توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون خبرهای مطرح شده مبنی بر افزایش 20 درصدی قیمت بلیت هواپیما اظهار داشت: امسال هیچگونه افزایشی در قیمت‌ها نداشتیم و از ابتدای سال تا الان قیمت‌ها ثابت بوده است.
وی ادامه داد: قیمت بلیت هواپیما شناور است، قیمت پایه را قبلاً اعلام کرده‌اند و الان بلیتها زیر نرخ مصوب به فروش می‌رسد، این در حالی است که به ایرلاین‌ها اجازه داده شده تا براساس خدمات و مسافران قیمت‌های خود را کاهش یا افزایش دهند.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و دفاتر خدمات زیارتی، جهانگردی و هوایی استان اصفهان گفت: خوشبختانه این شرایط برای مردم مناسب است، چون از فروردین تا الان شاهد کاهش قیمت‌ها بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه قیمت‌ بلیت مسیرهای پروازی بسیار نازل است و این موضوع به ویژه درباره شهرهای مسافرپذیر مانند مشهد مقدس، کیش و قشم صدق می‌کند، اظهار داشت: این در حالی است که شرکت‌ها حق دارند قیمت‌ها را بر اساس نرخ واقعی و تا 30 درصد بالا و پایین بفروشند.
توکلی در پاسخ به این سئوال که آیا قیمت‌های ارائه شده در زمان پیک سفرها نیز افزایش نخواهد داشت، گفت: الان قیمت‌ها زیر نرخ مصوب است اما زمانی که مراجعه کننده زیاد باشد قیمت واقعی ارائه می‌شود.
وی افزود: مسافران به دنبال قیمت‌های تخفیف خورده هستند و در زمان پیک سفرها چون تعداد مسافر زیاد است قیمت‌ها حول نرخ‌های شناور بالا می‌رود.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و دفاتر خدمات زیارتی، جهانگردی و هوایی استان اصفهان با بیان اینکه قدرت خرید مردم پایین است، گفت: به دلیل پایین بودن قدرت خرید، مردم در پیک کار هم نمی‌توانند قیمت واقعی را پرداخت کنند، حتی کاهش قیمت را در بلیت قطار هم شاهد هستیم و می‌بینیم که با ارائه تخفیف ظرفیت قطار تکمیل می‌شود که علت آن قدرت خرید پایین مردم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار