فاز دوم پروژه مرمت مقبره صائب تبریزی تا یک ماه آینده کلید می خورد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح تبدیل مقبره صائب تبریزی به یک مکان گردشگری در منطقه یک شهرداری اصفهان در حال اجرا است، گفت: فاز دوم این پروژه تا یک ماه آینده کلید می خورد.

فاز دوم پروژه مرمت مقبره صائب تبریزی تا یک ماه آینده کلید می خورد


حمید عصارزادگان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فاز اول پروژه مرمت و احیای مقبره صائب تبریزی در خیابان صائب با توجه به فرسوده شدن مقبره سال گذشته همزمان با هفته اصفهان آغاز شد.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان شروع و شامل آیینه کاری سقف مقبره، سنگ مقبره، سنگفرش، احیای آبنما و فضای سبز مجموعه بود که در اردیبهشت سال جاری با حضور دکتر حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری و تعدادی از ادبای برجسته به بهره برداری رسید.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز دوم احیا و مرمت مقبره صائب تبریزی در بودجه سال ۹۶ شهرداری منطقه یک اصفهان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی فاز دوم این پروژه را شامل: ساخت سردرب و مجموعه باغ و کشیدن حصار خواند و گفت: هدف ما این است که مقبره صائب تبریزی مثل حافظیه شیراز که به باغ گردشگری در استان فارس تبدیل شده، به باغ صائبیه تبدیل شود و در اختیار ادبا و گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

عصارزادگان گفت: فاز دوم پروژه مرمت و احیای مقبره صائب تبریزی از یک ماه آینده آغاز می شود و در ۶ ماهه دوم سال به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار