«قفسم را می گذارم در بهشت» در مبارکه به صحنه می رود

نمایش مذهبی «قفسم را می گذارم در بهشت» به نویسندگی مریم قنبری و کارگردانی علی صدقی امروز در مجتمع فرهنگی الزهرای شهرستان مبارکه روی صحنه می رود.

«قفسم را می گذارم در بهشت» در مبارکه به صحنه می رود


کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: داستان نمایش بر اساس دل نوشته ای از فاطمه شهیدی و دکوپاژ مریم قنبری خلق شده است.

علی صدقی تصریح کرد: این نمایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه و گروه هنری عرفان پیش از اجرای برنامه های شب قدر برای مخاطبان اجرا می شود.

وی افزود: «قفسم را می گذارم در بهشت» روایتگر مردی است که با خدا نجوا می کند و از او گله مندانه پرسش های متعدد می کند، تا جایی که منادی حق مژدۀ ماه رحمت و مغفرت را به او می دهد و کلامی که پیامبر (ص) پیش از ماه رمضان خطابه کرده بود را بیان می کند.

صدقی ادامه داد: این نمایش انتظار مخاطبی که از همه چیز دل کنده و شب های قدر را بهترین فرصت برای طلب عفو و بخشش می داند بر آورده می کند.

وی در پایان گفت: در این نمایش بنده به همراه مهران علیرضایی ایفای نقش می کنیم و محمد عباس پور به عنوان طراح صحنه، محمد حسین ایرانپور به عنوان طراح لباس و زهرا سادات میر هاشمی نیز به عنوان طراح پوستر با ما همکاری می کنند.

علاقمندان برای دین این نمایش می توانند امروز، ۲۷ خرداد ماه به سالن مجتمع فرهنگی الزهرای شهرستان مبارکه مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار