کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند

رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نویی در جواب پیشنهاد ما عنوان کرد من باید جایی بروم که بزرگ باشد و بتوانم در آنجا کارهای بزرگ انجام دهم که حرف درستی است و کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند.

کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند


به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهرخ شهنازی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ هفدهم اظهار کرد: خوشحالم که سکان هدایت باشگاه ذوب‌آهن به دست سعید آذری به عنوان یکی از قهرمانان ورزش کشور است که فردی شایسته، کوشا، فداکار و علاقمند است.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن دارای تاریخ بلندی است که من از آن به عنوان مکتب ذوب‌آهن نام می‌برم. رفتارها و کنش و واکنش‌هایی که در این باشگاه اتفاق می‌افتد حاصل یک مکتب است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

شهنازی با بیان اینکه ذوب‌آهن از زمان مدیریت احمد صادقی در عرصه صنعت، هنر و ورزش شکوفا شد گفت: ورزش یکی از پیشروترین و پر سروصداترین عرصه‌هایی است که باشگاه ذوب‌آهن به آن اعتلا بخشید و برای حفظ این بزرگی، با مشورت‌هایی که در هیأت مدیره انجام شد و با توصیه احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن به امیر قلعه‌نویی داده شد.

رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: قلعه‌نویی در جواب پیشنهاد ما عنوان کرد من باید جایی بروم که بزرگ باشد و بتوانم در آنجا کارهای بزرگ انجام دهم که حرف درستی است و کارهای بزرگ را مردان بزرگ باید انجام دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار