مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان:هیچ کوتاهی در بودجه باشگاه ذوب‌آهن نمی‌کنم

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی باشگاه و اختصاص بودجه مناسب به آن به کار می‌گیرم.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان:هیچ کوتاهی در بودجه باشگاه ذوب‌آهن نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احمد صادقی عصر امروز در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب‌آهن در همه رشته‌ها از پایه بازیکنان بسیاری را به جامعه ورزشی داده، اظهار داشت: با این حال، به نظرم آن‌طور که باید این زحمات دوستان دیدده نشده و باید قدر زحمات دوستان را دانست. در جامعه اسلامی باید فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی به عنوان پایه مطرح باشد و ورزش ما تا امروز این فرهنگ را داشته است.

وی با بیان اینکه قلعه‌نویی نمونه بارز اخلاق در ورزش به شمار می‌رود، افزود: باشگاه ما چندان به دنبال قهرمانی نیست و به دنبال اخلاق و دین مداری و اخلاق دینی است. ما مسلمان و پیرو حضرت علی(ع) هستیم و باید ببینیم در کار و گفتار ایشان چه بود و به آن عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به درخواست‌هایش از سرمربی جدید باشگاه اصفهانی تصریح کرد: از قلعه‌نویی خواستیم به این باشگاه بیاید تا در درجه نخست اخلاق و فرهنگ درست را پیاده کند. البته منظور این نیست قهرمانی نمی‌خواهیم اما اولویت ما اخلاق است اما در درجه بعدی، تشویق به قهرمانی می‌کنیم تا به قهرمانی دست پیدا کنید.

وی افزود: ما پشت ورزش ذوب‌آهن هستیم و از این موضع خود کوتاه نمی‌آییم اما پس از اخلاق و قهرمانی انتظار داریم به ورزش پایه پرداخته شود. ما تا امروز فوتبالیست‌های زیادی را به فوتبال ملی فرستاده‌ایم و امیدوارم این روند ادامه یابد و از نظر بودجه کوتاهی نمی‌کنم.

صادقی اضافه کرد: همانطور که اشاره شد، باشگاه ذوب‌آهن در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و بدون مشکل نیستیم اما همه تلاش خود را صورت می‌دهیم تا بهترین‌ها را کسب کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار