تاکید بر احیای ظرفیت های استفاده نشده بیمه تعاون

یونس مظلومی که به تازگی بر صندلی مدیرعاملی شرکت بیمه تعاون تکیه زده، درباره وضعیت کنونی شرکت و نیز برنامه هایش برای اداره آن توضیحاتی ارائه کرد

تاکید بر احیای ظرفیت های استفاده نشده بیمه تعاون

یونس مظلومی که به تازگی بر صندلی مدیرعاملی شرکت بیمه تعاون تکیه زده، درباره وضعیت کنونی شرکت و نیز برنامه هایش برای اداره آن توضیحاتی ارائه کرد.
مظلومی با بیان این که شرکت بیمه تعاون قابلیت های زیادی دارد، گفت: این ظرفیت ها باید هر چه سریعتر احیا شود.
وی افزود: ترکیب سهامداران شرکت بیمه تعاون بسیار متنوع و پرپتانسیل است، به طوری که موسسه ملل و بانک توسعه تعاون، هر کدام جایگاه ویژه ای برای کار دارند.
مظلومی تاکید کرد که برنامه اش بر احیای ظرفیت های استفاده نشده در شرکت متمرکز خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون اظهار کرد: با در نظر گرفتن رهنمودهای هیات مدیره و سهامداران، برنامه استراتژیک در کنار برنامه های کوتاه مدت برای اداره شرکت تدوین خواهیم کرد و در آنجا خواهیم گفت که بیمه تعاون در چه نقطه ای است و به کجا قرار است برسد.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با تاکید بر این که در دوره های مشخص، باید میزان تحقق برنامه های شرکت رصد شود، اظهار کرد: خوشبختانه مدیران خوبی در شرکت حضور دارند و می توان با کمک آنها و سایر ذینفعان، شرکت را به جایگاه مطلوبش در صنعت رساند.
شرکت تعاونی خدمات رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته بانک توسعه تعاون با نمایندگی جواد سهامیان مقدم، شرکت سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان با نمایندگی فرهاد شهرکی، اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان ایران با نمایندگی محمدرضا نظام‌آبادی، بانک توسعه تعاون با نمایندگی محمد ذوالفقاری و موسسه اعتباری ملل با نمایندگی سیدامین جوادی اعضای اصلی هیات مدیره این شرکت هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار