ترافیک یکی از مباحث اصلی مدیریت شهری است

شهردار مبارکه در مراسم افتتاح ایستگاه پلیس شهدای راهور مبارکه گفت: ترافیک در شهر بعنوان یکی از مباحث اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.

ترافیک یکی از مباحث اصلی مدیریت شهری است

اصفهان امروز،شهردار مبارکه در مراسم افتتاح ایستگاه پلیس شهدای راهور مبارکه گفت: ترافیک در شهر بعنوان یکی از مباحث اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.
محمد شرفا افزود: مسائل و مشکلات ترافیکی هم بعنوان یکی از مسائل مهم شهری همزمان با توسعه و پیشرفت شهرها، مطرح می شوند.
وی با بیان اینکه در شهر و شهرستان مبارکه ارتباط و تعامل خوبی بین پلیس راهور و شهرداری وجود دارد اظهار کرد: تعامل و ارتباط پلیس راهور و شهرداری به نفع مردم است.
شرفا گفت: شهرداری مبارکه هر ماه کمیسیون ها و کمیته های تخصصی مشترکی با پلیس راهور برای بررسی مشکلات ترافیکی برگزار می کند .
وی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی بسیاری در هسته مرکزی شهر مبارکه بویژه در ایام پایانی سال و اوایل مهرماه وجود دارد گفت: کنترل میدانی نقاط پرترافیک شهر تاثیر زیادی در رفع این مشکل دارد.
شهردار مبارکه با بیان اینکه محل ایستگاه پلیس، با هماهنگی با پلیس راهور جانمایی شد و توسط شهرداری مبارکه احداث شد افزود: امیدواریم با استقرار نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایستگاه، بخش عمده ای از مباحث ترافیکی مرکز شهر مرتفع شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم افتتاح ایستگاه پلیس شهدای راهور مبارکه با بیان اینکه پلیس همیشه همراه مردم است افزود: سامانه های ارتباطی 197،110 و دفتر نظارت ، ایستگاه های پلیس راهور و ایستگاه های پلیس انتظامی بعنوان پل های ارتباطی در سرعت بخشیدن به کارها و خدمات مضاعف به مردم محسوب می شوند.
سردار عبدالرضا آقاخانی روز سه شنبه با اشاره به بهره برداری ایستگاه پلیس شهدای راهور مبارکه گفت: این ایستگاه که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه احداث شد، تاثیر زیادی در رفع و روان سازی ترافیک سطح شهر و خدمات مضاعف به مردم در امور تصادفات را بدنبال دارد.
وی ادامه داد: تفاوت زیادی وجود دارد بین اینکه پلیس در وسط میدان و معرکه باشد، با اینکه پلیس از محل وقوع حادثه و تصادف دور باشد.
شهردار مبارکه در این مراسم گفت: ترافیک در شهر بعنوان یکی از مباحث اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.
در ادامه این مراسم هم تعدادی کلاه ایمنی رایگان با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و افزایش ضریب امنیت راکبان، بین موتورسواران این شهر توزیع شد.
پاسگاه اصلی راهنمائی و رانندگی شهرستان مبارکه در مجموعه اداری صفاییه واقع شده و از این پس با حضور پرسنل محترم این پاسگاه در مرکز شهر خدمت رسانی در حوزه های انضباط ترافیکی، پیشگیری از تصادفات، کارشناسی اولیه تصادفات بوسیله افسر و... در سطح شهر مبارکه از سرعت بیشتری برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار