جهانگیری: اصناف خواستار توجه دولت به واقعیت‌های فعالیت اقتصادی هستند

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: رکود در سال‌های گذشته، اصناف را آزار داده و آن‌ها را در پرداخت دیون دولتی خود ناتوان کرده است.

جهانگیری:  اصناف خواستار توجه دولت به واقعیت‌های فعالیت اقتصادی هستند

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: رکود در سال‌های گذشته، اصناف را آزار داده و آن‌ها را در پرداخت دیون دولتی خود ناتوان کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول جهانگیری شامگاه یکشنبه در نشست خبری اداره مالیات اظهار کرد: اصناف به پرداخت مالیات بر درآمد اعتقاد کامل دارند اما خواستار توجه دولت به واقعیت‌های فعالیت اقتصادی اصناف هستند.

وی ادامه داد: دو موضوعی که در حوزه مالیات موجب ایجاد مشکل برای اصناف شده، یکی بحث رکود و درآمد بسیار پایین اصناف در یک سال گذشته است و دیگری، دقیقه نودی عمل کردن سازمان مالیاتی در ابلاغ بخشنامه‌ها و فرصت کم برای آموزش اصناف است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان وضعیت تعامل با اداره مالیات استان اصفهان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این مدت ده‌ها جلسه برای تعامل بهتر انجام شده و نتایج آن نیز قابل قبول بوده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: رکود در سال‌های گذشته، اصناف را آزار داده و آن‌ها را در پرداخت دیون دولتی خود ناتوان کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در خاتمه یادآور شد: تلاش اصناف برای پرداخت مالیات در موعد مقرر، به منظور تقویت وضعیت اقتصادی کشور و همچنین استفاده از تسهیلات قانونی است و اتاق اصناف نیز در این زمینه، کمک‌های لازم را برای تسهیل امور مالیاتی اصناف انجام خواهد داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار