بیانیه حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را منتشر کرد.

بیانیه حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، که بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین در جهان است و شرکت در راهپیمایی این روز سبب رسیدن فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ اشغال‌گر به گوش تمامی آزادگان جهان می‌شود.

حوزه هنری استان اصفهان به نمایندگی از هنرمندان و فرهیختگان و جامعه هنری این شهر ضمن محکوم کردن جنایت‌های اشغالگران اسرائیلی و صهیونیست در فلسطین به حمایت از مردم مظلوم این کشور همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باردیگر با آرمان های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق می نماید.

و از تمامی هنرمندان انقلابی شهر شهید پرور اصفهان دعوت می‌نماید تا در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر دهند.

باشد که حضور قدرتمند مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی لرزه بر اندام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازد و موجب دلگرمی و استقامت مردم مبارز فلسطین اشغالی شود و روح آزادی طلبی را در جهان بیدار کند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار