آغاز پیش‌ فروش RX توسط ایرتویا

شرکت ایرتویا شرایط پیش‌فروش این خودروی محبوب را برای نخستین بار در ایران اعلام کرده است

آغاز پیش‌ فروش RX توسط ایرتویا

شرکت ایرتویا شرایط پیش‌فروش این خودروی محبوب را برای نخستین بار در ایران اعلام کرده است.
RX که از همان ابتدا با ورود به ایران طرفداران زیادی پیدا کرد، اکنون پس از سال‌ها انتظار، دوباره توسط ایرتویا به ایران بازگشته است تا بازار خودروهای لوکس شاسی‌بلند را با زلزله عظیمی مواجه کند.
سال گذشته شرکت ایرتویا با معرفی لکسوس RX در نمایشگاه خودرو تهران، نوید ورود این خودروی شاسی‌بلند را به علاقه‌مندان داده بود.
هم‌اکنون شرکت ایرتویا شرایط پیش‌فروش این خودروی محبوب را برای نخستین بار در ایران اعلام کرده است.
RX که از همان ابتدا با ورود به ایران طرفداران زیادی پیدا کرد، اکنون پس از سال‌ها انتظار، دوباره توسط ایرتویا به ایران بازگشته است تا بازار Store خودروهای لوکس شاسی‌بلند را با زلزله عظیمی مواجه کند.
این خودرو در بازار جهانی با موتورهای گوناگون عرضه می‌شود که برای بازار ایران، نمونه دولیتری مجهز به سیستم توربوشارژر در نظر گرفته شده است.
از حیث تکنولوژی و تجهیزات نیز می‌توان گفت RX مانند دیگر خودروهای لکسوس دارای بالاترین سطح امکانات بوده و با توجه به عرضه این خودرو در تیپ‌های متفاوت می‌توان انتظار داشت طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان را به خود جذب کند.
بخشنامه جدید اعلام‌شده از طرف ایرتویا نشان می‌دهد علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰۰میلیون تومان به‌عنوان مبلغ پیش‌پرداخت در کنار ۱۵درصد سود مشارکت بابت مبلغ پرداختی، اقدام به خرید این خودرو کنند.
همان‌طور که اشاره شد نسل جدید لکسوس RX از موتور دو لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد که این موتور بسته به تنظیمات ECU قدرتی در حدود ۲۳۵ اسب‌بخار تولید و می‌‌تواند این خودروی شاسی‌‌بلند را در مدت حدود ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.
داخل کابین این مدل نیز کیفیت خوبی دارد، به‌طوری‌که این بخش با طراحی مدرن و اسپرت در کنار کیفیت بالای حاصل از تزیین با قطعات چوبی و تلفیق هنرمندانه آن با چرم ناب از دیگر رقبای هم‌‌رده متمایزشده است.
از نظر ایمنی نیز این خودرو توانسته ۵ ستاره ایمنی از موسسه یورو ان‌کپ دریافت و به آپشن‌هایی مانند کروز کنترل هوشمند، سیستم تشخیص حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم تشخیص و هشدار عابر پیاده و… اشاره کرد که البته همه این آپشن‌‍‌ها در نسخه بازار جهانی این خودرو وجود دارد که با توجه به ورود نسخه فول می‌توان انتظار داشت آپشن‌هایی مانند چرم داخلی در تمامی بخش‌‌ها، HUD، سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر، نمایشگر بزرگ، سیستم صوتی با برند مارک لوینسن با ۱۵ بلندگو و نمایشگر ۷,۱ اینچ، شارژر وایرلس و … را داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار