حمله موشکی سپاه به داعش به موقع و به‌جا بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر کجا تکلیفمان باشد چه برون مرزها و چه در داخل کشور باید با دشمن در ستیز باشیم.

حمله موشکی سپاه به داعش به موقع و به‌جا بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر کجا تکلیفمان باشد چه برون مرزها و چه در داخل کشور باید با دشمن در ستیز باشیم.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در "دیرالزور" سوریه، اظهار کرد: تصمیماتی این‌گونه به تشکیلات استراتژیک نظامی مربوط است و هر آنچه را که بخواهند تصمیم بگیرند و انجام دهند بدون شک با هماهنگی تمام نهادهای مربوط بوده است و هرگونه اقدامی که نیروهای مسلح انجام دهند با مشورت‌های جامع و کامل انجام می‌شود و هر آنچه که شب گذشته انجام دادند به‌جا و به موقع بوده است.

وی افزود: سپاه و هر نهاد نظامی دیگر یک چارچوب فرماندهی دارند و در رأس نیروهای مسلح فرماندهی کل قوا است که این‌گونه موارد و هرگونه تصمیمی در بعد تهاجمی با برنامه‌ای خاص سنجیده و حساب شده انجام می‌شود. تصمیمات نظام در داخل و خارج به‌طور جامع اتخاذ می‌شود و کسی نباید در این‌گونه تصمیمات دخالت کند.

امام‌جمعه موقت اصفهان در پاسخ به این سؤال که این حمله موشکی چه پاسخی برای تروریست‌ها داشت، گفت: به‌هرحال ایران در جنگ است و ما جنگ مستقیم و غیرمستقیم با بیگانه داریم. دشمن هم طرف اصلی‌اش ایران اسلامی است. اگر در عراق و سوریه و یمن، آمریکا و انگلیس و آل سعود هر فتنه‌ای به پا می‌کنند هدف اصلی شان ایران است.

رهبر تصریح کرد: حتی دشمن به طور مستقیم اعلام کرده است که هدف اصلی ما از بین بردن اقتدار ایران است. بنابراین در برابر این توطئه‌ها داریم با دشمن می‌جنگیم منتها در بیرون مرزها. چون دشمن هرکجا باشد مرز نمی‌شناسد و برای ما هم‌مرز مهم نیست و هرکجا که داریم می‌جنگیم با دشمنان ایران برخورد می‌کنیم.

وی بابیان اینکه این جنگ در واقع جنگ اسلام و کفر است، گفت: بنابراین ما هر کجا تکلیفمان باشد چه برون مرزها و چه در داخل کشور باید با دشمن در ستیز باشیم.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال سیاست‌های نظام سیاست‌هایی طراحی شده است که تصمیمات جامع و منطقی را به دنبال دارد. ما فرماندهی معظم کل قوا را داریم که حرکت نیروهای مسلح را تعیین می‌کنند و در کل هر حرکتی از سوی نیروهای مسلح ایران اسلامی انجام شود به حق است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار