بهرامی: کیفیت اردوها خیلی بهتر شده است

عضو تیم ملی دو ومیدانی پیوند اعضا اصفهان با اشاره به کیفیت خوب وسطح بالای اردوها گفت: خوشبختانه نسبت به دوره های گذشته اردوهای بسیار خوبی داشتیم، امیدوارم بتوانیم مدال های بیشتر وخوش رنگ تری نسبت به دوره قبل کسب کنیم.

بهرامی: کیفیت اردوها خیلی بهتر شده است

عضو تیم ملی دو ومیدانی پیوند اعضا اصفهان با اشاره به کیفیت خوب وسطح بالای اردوها گفت: خوشبختانه نسبت به دوره های گذشته اردوهای بسیار خوبی داشتیم، امیدوارم بتوانیم مدال های بیشتر وخوش رنگ تری نسبت به دوره قبل کسب کنیم.
سید امیر بهرامی در گفت و گو با ایسنا منطقه اصفهان اظهار کرد: حدود 5 سالی است که در خدمت تیم ملی دو ومیدانی در ماده های 200 و 400 متر و امدادی 4 در 400 متر هستم در دوره قبل در کشور آرژانتین موفق به کسب دو مدال طلا شدم و دست پر به ایران برگشتم.
وی افزود: وضعیت اردوها خوب بود، کیفی اردوها نسبت به دوره های گذشته خیلی بهتر شده است. مربیان خوب و با تجربه ای در اختیارداشتیم البته این دلیل نمی شود زحمات مربیان گذشته را کم رنگ یا نادیده بگیریم، آنها نیز در حد و اندازه خود تلاش بسیار کردند و اما در این دوره واقعا سطح اردوهایی که داشتیم خوب، فشرده و سنگین بود و از میزان آمادگی خوبی برخورداریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به تمریناتی که داشتیم در این دوره که در مالاگای اسپانیا برگزار می شود بتوانیم مدال های خوش رنگی بگیریم. چرا که با تمام قوا به این مسابقات اعزام می شویم، ان شاالله که بتوانیم با کسب نتایج خوب جواب زحمات فدراسیون و هیئت و مربیان را بدهیم.
بهرامی با اشاره به اینکه قبل از پیوند در رشته بسکتبال و رزمی فعالیت داشته، اظهارکرد: البته بعد از انجام عمل پیوند فعالیتم مدتی دچار وقفه شد و بعد از آن در بازگشتی که به ورزش داشتم بنا به پیشنهاد پزشکم به رشته دو ومیدانی پرداختم و به لطف خدا تا کنون پیشرفت خوبی داشتم.
وی در خصوص تاثیر ورزش بر روند بهبودی و درمانش گفت: مسلما تاثیر زیادی داشته است. بعد از پیوند فاکتورهای روحی و جسمانی بدن تغییر می کند. خدا را شکر خیلی تاثیر داشت و بهتر شدم، توصیه می کنم افرادی که همانند ما هستند به ورزش روی بیاورند و ورزش را در برنامه روزانه خود در هر سطحی که توان دارند قهرمانی و یا تفریحی قرار دهند.
ملی پوش اصفهانی کشورمان، ورزش کردن ورزشکاران پیوند عضو کشورهای دیگررا نوعی سپاس و شکرانه تولدی دوباره عنوان کرد و افزود: آنها معتقد هستند این پیوند زندگی دوباره به آنها بخشیده و به پاس این فرصت باید شکرگذاری کنند و بخشی از این شکرگذاری را با ورزش انجام می دهند اما تفاوتی که بین آنها و ورزشکاران ما است، بودن چاشنی قهرمانی در بین ورزشکاران است.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین در مسابقاتی که داریم برخوردهای بسیار گرم و صمیمانه ای بین ورزشکاران رد و بدل می شود وتعاملات بسیار خوبی با یکدیگر داریم حتی در برخی موارد با ارتباط خارج از مسابقات ادامه دارد به عنوان مثال ما با ورزشکارانی از امریکا و انگلیس در ارتباط هستیم و یکدیگر را در جریان نوع تمرینات و وضعیت خود قرار می دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار