کرانچار: سپاهان ظرفیت کسب یک جام قهرمانی را دارد

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان در لیگ هفدهم کار اصلی خودش را با این تیم آغاز کرد. شروع تمرینات سپاهان بهانه‌ای بود برای دیدن بازیکنان جدیدی که در این فصل به اصفهان آمده‌اند. کرانچار بعد از کسب عنوان پنجمی در لیگ قبل امیدوار است تا این فصل صاحب جایگاه بهتری شود...

کرانچار: سپاهان ظرفیت کسب یک جام قهرمانی را دارد

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان در لیگ هفدهم کار اصلی خودش را با این تیم آغاز کرد. شروع تمرینات سپاهان بهانه‌ای بود برای دیدن بازیکنان جدیدی که در این فصل به اصفهان آمده‌اند. کرانچار بعد از کسب عنوان پنجمی در لیگ قبل امیدوار است تا این فصل صاحب جایگاه بهتری شود . او در گفت و گو با همشهری در حاشیه تمرین تیمش روی این مسأله تأکید کرد که سپاهانی متفاوت با فصل قبل را خواهیم دید.

  • شرایط تیم را در شروع دور جدید تمرینات چطور ارزیابی می‌کنید؟
هنوز کمی زود است در این مورد صحبت کنیم ولی تمرین بسیار خوبی را داشتیم و معرفی بازیکنان به هواداران از طرف باشگاه نشان داد که باشگاه در این فصل نسبت به فصل گذشته انتظارات بیشتری از تیم دارد. باشگاه در حال تلاش است تا بازیکنانی را که در لیست من بودند جذب کند که باید از آنها تشکر کنیم. دست به هر اقدامی خواهیم زد تا تیم به سطحی برسد تا نتیجه مناسبی کسب کند و کسب حداقل یک جام و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا از اهداف مهم ماست.
  • شما تا به امروز 6 بازیکن جدید گرفته‌اید، آیا این بازیکنان با نظر مستقیم شما جذب شده‌اند؟
من یک لیست اولیه به باشگاه دادم و ۷۰ درصد بازیکنان مدنظر من جذب شده‌اند که خوب است، ولی ما هنوز هم زمان داریم و تلاش می‌کنیم در فرصت باقیمانده تیم را کامل کنیم. به نظر می‌رسد که اکثر بازیکنان در تعطیلات کار کرده‌اند. ما به گونه ای برای آماده‌سازی پیش از فصل برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم تمام بازیکنان را به آمادگی موردنظر برسانیم.
  • در این شرایط آیا شما قولی بابت موفقیت در لیگ به مدیریت سپاهان داده‌اید؟
بازیکنان خوبی خریده‌ایم و من انتظار دارم که ۱۰۰ درصد لیست من تکمیل شود. این تیم می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا برسد و این هدف ماست. من کیفیت تیم را در حد کسب یک جام می‌بینم ولی باید باز هم بازیکن جذب شود تا بتوانیم در طول فصل از همه ظرفیت سپاهان استفاده کنیم.
  • برای تمرین در خارج از کشور و بازگشت احتمالی سرور جباروف هم برنامه‌ای در نظر گرفته‌اید؟
تا این لحظه چنین برنامه ای نداشتیم، ۱۵ روز اول تمرینات را در اصفهان برگزار می‌کنیم و بعد پیشنهادها را بررسی می‌کنیم تا هم از کمپ و هم از بازی‌های تدارکاتی مناسب بهره ببریم. جباروف تا ۲۵ مرداد از ما استراحت گرفته است و شاهین ثاقبی را به عنوان جایگزین جباروف جذب کرده‌ایم و یک بازی‌ساز عراقی جوان و فوق‌العاده را هم زیر نظر گرفته‌ایم.
  • تیم ملی فوتبال ایران هم راهی جام جهانی شد، در این مورد چه نظری دارید؟
به بازیکنان تیم ملی و کی‌روش تبریک می‌گویم. از زمان بلاژویچ و ایوانکوویچ با تیم ملی آشنایی زیادی دارم و باید بگویم چون ارتقای کیفیت ایران استمرار داشته است این تیم رقیب اصلی در آسیا ندارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار