چالش‌های پیش روی ویسی

سرمربی فصل گذشته سپاهان در بدو بازگشت به استقلال خوزستان باید برای بازگرداندن شاگردان سابقش به اهواز تلاش کند.

چالش‌های پیش روی ویسی

سرمربی فصل گذشته سپاهان در بدو بازگشت به استقلال خوزستان باید برای بازگرداندن شاگردان سابقش به اهواز تلاش کند.

به گزارش ایمنا، عبدالله ویسی پس از آنکه به نیمکت استقلال خوزستان بازگشت با ۲ چالش جدی مواجه بود. اول پیدا کردن اسپانسر مالی برای باشگاهی که اخیراً تغییر مالکیت داده و دوم بازگرداندن شاگردانی که در این فاصله اهواز را ترک کرده بودند.

مصادف با ایام بلاتکلیفی آبی‌ها، برخی بازیکنان فصل گذشته استقلال خوزستان علیرغم داشتن قرارداد سر از سایر تیم‌های لیگ برتری درآوردند. استقلال خوزستان برای بازگرداندن بازیکنانی مثل مهدی زبیدی، دانیال ماهینی و محمد شریفی که به پارس جنوبی و سایپا رفته‌اند امیدوار به کمک سازمان لیگ است.

همزمان گروه دیگری هم هستند که ویسی برای بازگرداندن آنها به اهواز تلاش می‌کند از جمله سیدجلال عبدی و طالب ریکانی که البته این دومی سابقه بازی در استقلال اهواز (و نه خوزستان) را دارد. کشاندن پای این ۲ بازیکن به اهواز پس از آنکه در لیست مازاد سپاهان قرار گرفتند کار خیلی دشواری نیست هرچند که بازگشت عبدی هنوز در حد حرف است.

نفر سومی هم هست که ویسی برای بازگرداندنش از مسیر اصفهان به اهواز تلاش می‌کند و او کسی نیست جز موسی کولیبالی که اگر سرمربی فصل گذشته طلایی‌پوشان بتواند او را از چنگ تیم اصفهانی دربیاورد ضربه مهلکی به نقل و انتقالات سپاهان وارد خواهد آمد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار