بوستان نگین ظرف ۲ ماه آینده تکمیل می شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان نگین ظرف ۲ ماه آینده تکمیل می شود.

بوستان نگین ظرف ۲ ماه آینده تکمیل می شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان نگین ظرف ۲ ماه آینده تکمیل می شود.

به گزارش ایمنا، طبیعت و فضای سبز به عنوان قلب تپنده زیست گاه بشری و مهمترین تفرجگاه شهروندان محسوب می شود. در واقع امروزه بوستان ها و فضای سبز یکی از کاربریهای مهم خدماتی شهرها و توسعه پایدار شهری به شمار می رود. از این رو توسعه فضای سبز شهری با توجه به آلاینده های شهری در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد.

محمدرضا برکت مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: در سال جاری به دنبال ارتقا سرانه فضای سبز، احداث بوستان نگین در خیابان ملک شهر - شهرک نگین در دستور کار شهرداری قرار گر فته است.

وی با اشاره به اینکه بوستان نگین در ۲ فاز احداث می شود، ادامه داد: فاز اول این بوستان به مساحت ۹ هکتار هم اکنون در دست اجراست.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و ظرف ۲ ماه آینده تکمیل می شود، گفت:عملیات اجرایی فاز دوم بوستان نگین نیز در دست مطالعه و مناقصه است.

وی اضافه کرد: در این بوستان مسیر عبور ویژه دوچرخه ، جاده سلامت، محوطه ورزش همگانی و حرکت درمانی احداث می شود.

برکت با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: ساماندهی فاز دوم ادامه خیابان گلزار شهدای عاشق آباد حدفاصل گلزار شهدا تا بوستان عاشق آباد به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع در دست اجراست .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار