لکه گیری و روکش آسفالت معابر مناطق 12و 5 در دست اجراست

مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: لکه گیری و روکش آسفالت معابر فرعی منطقه 5 و معابر اصلی منطقه 12 در دست اجراست.

لکه گیری و روکش آسفالت معابر  مناطق 12و 5 در دست اجراست

مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: لکه گیری و روکش آسفالت معابر فرعی منطقه 5 و معابر اصلی منطقه 12 در دست اجراست.

احمد رضا ایرجی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت معابر شهر اصفهان بر اساس اولویت انجام می شود هم اکنون نیز آسفالت معابر اصلی منطقه ۱۲ و معابر فرعی منطقه 5 در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

وی با اشاره به لکه گیری و روکش آسفالت معابر فرعی منطقه 5 شهرداری اصفهان، افزود: لکه گیری و روکش آسفالت معابر فرعی خیابان بهار آزادی در خیابان چهار باغ بالا در دست اجراست.

مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته و ظرف هفته آینده تکمیل می شود.

ایرجی خاطرنشان کرد: خیابان های امیرکبیر، استقلال و قائم مقام فرهانی از خیابان های پرتردد و اصلی منطقه ۱۲ محسوب می شود از همین رو بهسازی آسفالت این خیابان ها برای تسهیل عبور و مرور شهروندان در دست اجرا قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات آسفالت و آسفالت تراشی خیابان قائم مقام فرهانی تا خیابان باباگلی در دست اجراست، افزود: برای روکش آسفالت این پروژه ۱۱۲۳تن آسفالت استفاده شده است .

مدیر واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین آسفالت خیابان امیرکبیرسوم و خیابان استقلال به سمت میدان نوآوران در دست اجراست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار