بیمارستان ورزنه دارای ردیف ملی بودجه می‌شود

طرح نیمه‌تمام بیمارستان ورزنه اصفهان در بودجه امسال کشور دارای ردیف بودجه می‌شود.

بیمارستان ورزنه دارای ردیف ملی بودجه می‌شود

ایرنا، طرح نیمه‌تمام بیمارستان ورزنه اصفهان در بودجه امسال کشور دارای ردیف بودجه می‌شود.

دفتر حیدر علی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه اعلام کرد: در بودجه سال 95 کشور، هیچ اعتباری برای طرح بیمارستان ورزنه اختصاص نیافت که با پیگیری نماینده مردم اصفهان در مجلس، این طرح بار دیگر در ردیف ملی قرار گرفت.

دفتر این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قرار است 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یابد.

سید جلیل حسینی رئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای به حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان ضمن تقدیر از پیگیری های این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل عملیات ساخت بیمارستان ورزنه آورده است: به منظور تسریع در تکمیل بیمارستان شهر ورزنه (شرق اصفهان) سعی خواهد شد با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعتبار موردنیاز از محل تکمیل و تأمین تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی با اولویت مناطق توسعه‌نیافته جدول شماره 9 قانون بودجه سال 96 کل کشور تأمین شود.

پیش‌ازاین نیز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: عملیات اجرایی احداث بیمارستان ورزنه در شرق اصفهان از سال 93 آغاز شد، اما کار احداث آن در سال‌های 94 و 95 متوقف ماند تا اینکه امسال با پیگیری های مسئولان و نمایندگان مجلس، اعتباری برای آن در نظر گرفته‌شده و کارهای مربوط به مناقصه آن در حال اجراست.

این بیمارستان دارای 32 تخت بستری است و محدوده شرق شهرستان اصفهان را پوشش خواهد داد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 27 خرداد امسال دراین‌باره به ایرنا گفته بود: بر اساس آخرین اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه امسال برای این بیمارستان ردیف اعتباری را در نظر گرفته که امید است هرچه زودتر پرداخت شود. علیرضا یوسفی افزود: جدا از این اقدام‌ها خود دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز پیگیر ادامه عملیات اجرایی این بیمارستان و برگزاری مناقصه برای ادامه کار آن بوده است. وی اظهار کرد: مراحل سفت‌کاری این بیمارستان انجام‌شده و اکنون باید برای مراحل نازک‌کاری آن مناقصه برگزار شود. این بیمارستان می‌تواند شرق اصفهان را تا فاصله 30 تا 40 کیلومتر از شهر ورزنه پوشش دهد و پذیرش آن بیشتر از شهر ورزنه و بخش بن رود خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان در سال 97 به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار