روز قدس، جنگ جهانی نرم مسلمانان علیه صهیونیست

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم ما همواره با حضور در مراسم‌ها و راهپیمایی‌های ملی حمایت خود را از اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده‌اند و این حضور آثار شکننده و تکان دهنده‌ای برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه دارد.

روز قدس، جنگ جهانی نرم مسلمانان علیه صهیونیست

محسن کوهکن در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امام خمینی (ره) اخرین جمعه ماه رمضان را بسیار داهیانه به عنوان روز قدس انتخاب نمودند و این نامگذاری علاوه بر افزایش هوشیاری ملت ما، موجب بصیرت مسلمانان سایر کشورهای اسلامی در مقابله با سیاستهای خصمانه مستکبران شد .

وی افزود: باید توجه داشت که امام خمینی(ره) به واسطه انتخاب روز قدس حضور پرشکوه مردم جهان از اهل تسنن و شیعیان در سراسر دنیا به منظور دفاع از حریم قبله گاه اول مسلمان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را رقم زدند لذا باید توجه داشت ‌اهمیت روز قدس رسیدن به یک آرمان الهی برای مسلمانان اعم از شیعه و سنی و انجام وظیفه در قبال قبله گاه اول مسلمانان است.


نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی روز قدس را جنگ جهانی نرم مسلمانان علیه صهیونیست دانست و تصریح کرد: صهیونیست ها ۶۹ سال پیش ۲ درصد از زمین های فلسطین اشغالی را در اختیار داشتند وامروز صاحبان اصلی این سرزمین را آواره ساخته اند و به کشتار بیرحمانه مردم بی گناه فلسطین می پردازند.

وی اضافه کرد: با ارزیابی مناسب از چند دهه‌ای که نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره) میگذرد باید با رسم یک نمودار این مهم را از لحاظ کیفی و کمی نه تنها برای بهبود شرایط مردم فلسطین بلکه برای قبله‌گاه اول مسلمان که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی وظیفه دارند که آن را حفظ کنند مورد بررسی قرار دهیم و این نمودار به خوبی نشان خواهد داد این حرکت حرکتی درخشان و رو به جلو بوده است .

کوهکن ادامه داد: مردم ما همواره با حضور در مراسم‌ها و راهپیمایی‌های ملی حمایت خود را از اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده‌اند و این حضور آثار شکننده و تکان دهنده‌ای برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه دارد و امیدواریم مطابق آنچه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سردمداران این رژیم غاصب ۲۵ سال آینده را نبینند و مسلمانان به حق و حقوق شرعی خود برسند .

وی عنوان کرد: حضور آگاهانه امروز مردم همچون صحنه های حساس گذشته بیانگر ترسیم تابلویی به بزرگی همبستگی در همه کشورها برای مطالبه حق مسلمانان است و از سوی دیگر مردم با حضور در کف خیابان‌ها به طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران در همه کشوهای جهان و مظلومان منطقه نشان دادند خواهان از بین رفتن غده چرکین رژیم صهیونیستی از طریق جنگ نرم هستند، اما در عین حال با تقویت بنیه دفاعی و تجهیز امکانات نظامی و جنگ‌افزاری از طریق جنگ سخت هم قادر به دفاع از منافع شهروندان و مصالح و منافع ملی خود هستند .


نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و هدف قرار دادن، مواضع تروریست‌های تکفیری داعش، بیان کرد:فرماندهان نظامی و نیروهای مسلح کشورمان بارها و بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی سخن گفته بودند اما به نظر می‌رسد دشمنان ما تصور می‌کردند این سخنان تنها جنبه تبلیغاتی دارد .

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران امروز با ارزیابی‌ها و تحلیل‌های خود دقیق‌تر و حساب شده‌تر به اجرای توطئه های خود خواهند پرداخت چراکه به این باور دست یافته اند که تعدی و چشم داشتن به منافع ایران هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران را برای آنها خواهد داشت.

کوهکن اذعان کرد: هفدهم خردادماه در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که چند نفر از نیروهای وابسطه به داعش موفق به اجرای عملیاتی مذبوحانه بودیم که در این عملیات تکفیری‌های داعش ۱۷ نفر از شهروندان بی‌گناه جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند و تلافی این جنایت همین اقدامی بود که سپاه پاسداران انجام داد .


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سپاه پاسدارن بسیار هوشمندانه عمل کردند، متذکر شد: ابتدا باید توجه داشت که تمام دنیا داعش را تروریست می دانند و آمریکا وقتی در دنیا دست به تبلیغات دروغین خود برای مبارزه با تروریست می زند به شکلی نشان می دهد که با داعش در حال جنگیدن است و این در حالی است که به صورت مخفیانه داعش را با تسلیحات و... یاری تقویت می کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سپاه با زکاوت تمام برای مبارزه با داعش از موشک های خود استفاده کرد و مواضع آن را مورد هدف قرار داد چراکه داعش به عنوان تروریست در بسیاری از کشورهای دنیا خانواده های فراوانی را داغدار کرده و هیچکس در دنیا چنین باوری را ندارد که ایران از موشک های خود به شکلی خلاف استفاده کرد که این مهم هنر سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی و تدبیر مقام معظم رهبری را می رساند که بسیار هوشمندانه بود.

وی یادآور شد: سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی مواضع کسانی را مورد هدف قرار داد که مردم سراسر جهان را شادمان کرد و به عمل ما نمی توانند ایرادی را بگیرند اما برداشت هایی باید از این عملکرد داشت و معنا و مفهوم آن این است که اگر رژیم سعودی بخواهد به اقدامات خصمانه و جنایات خود ادامه دهد، کاخ‌های شیشه‌ای خود را به خطر انداخته است .


کوهکن با اشاره به اینکه همه باید بدانند ما در ابتدای به ساکن به سمت هیچ کسی تیری شلیک نخواهیم کرد، ادامه داد:ما مردمی هستیم که در زمان جنگ تحمیلی زمانی که هواپیماهای ما اگر برای نابودی یک پل در عراق حضور پیدا می کرد اگر مردم عادی در آنجا حضور داشتند خود را به خطر انداخته و با اجرای مانور پس از دور شدن مردم مواضع مورد نظر را مورد هدف قرار میدادند.

وی اظهار کرد: ما مردمی هستیم که صدام علیه ما از سلاح های شیمیای استفاده کرد اما ما دست به چنین اعمالی نزدیم چراکه کارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنا دارد اما این مبنا بر این معنا نیست که آمریکا و یا برخی عربهای تازه به دوران رسیده عربستان سعودی غلطی را علیه ایران اسلامی انجام دهند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آل سعود بداند اقدام سپاه پاسداران موجی از شعف و خوشحالی را در شهروندان ایرانی با هر قوم، مذهب و عقیده‌ای به وجود آورد که معنا و مفهوم آن این است که عقبه این اقدام حمایت میلیون‌ها انسان با سلایق و تفکرات سیاسی و فکری مختلف است .


وی به حکام سعودی و بحرین هشدار داد: رژیم نااهل حاکم بر بحرین و آل سعود که ریشه‌ای صهیونیستی دارد این پیام را جدی بگیرند که اگر بخواهند به سیاست‌های غلط خود در منطقه ادامه دهند، صبر و تحمل ایران اندازه‌ای دارد و بترسند از زمانی که صبر جمهوری اسلامی سرآید.

کوهکن افزود: آنان بدانند نسل باقیمانده از هشت سال دفاع مقدس منتظر انتقام خون شهدای جنگ تحمیلی هستند، انتقام خون‌هایی که با حمایت‌های مالی و لجستیک آل سعود و ارباب آنان بر زمین ریخته شد و بدانند که این انتقام، انتقام سخت ایران از آل سعود خواهد بود .

وی با نکوهش یاوه‌گویی‌های وزیر خارجه عربستان، عنوان کرد: در پی قدرت‌نمایی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران، وزارت خارجه عقب افتاده سرزمین حجاز متوجه شد که ایران در برخورد با دشمنان خود منتظر اجازه از هیچ کشوری نمی‌ماند و براساس اقتدار خودش اقدام می‌کند .

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حکایت برخی از رژیم‌های عربی به خصوص حکام سعودی همچون حکایت لیوان شیشه‌ای نازکی است که اگر دمای لیوان اندکی افزایش یابد، می‌شکند، آنان بدانند که باید به اندازه کوپن و ظرفیت محدودشان رجز بخوانند و اگر چنانچه بخواهند به تهدیدها، رفتارها و سخنان وقیحانه خود ادامه دهند صبر و تحمل نظام جمهوری اسلامی حدی دارد .


وی با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی گفت:اگر تا به امروز افرادی چون بوش، اوباما و رئیس جمهور دیوانه فعلی آمریکا نتوانستند هیچ غلطی را انجام دهند به پشتوانه ظرفیت بلقوه ظرفیت موشکی کشور است و این مهم باید حفظ شود چراکه ما از خنده مذاکره کنندگانمان در مذاکرات چیزی عادیمان نخواهد شد البته باید توجه داشت که ما قصد تضعیف تیم مذاکره کننده را نداریم اما باید بگوییم شما روش دموکراسی خود را در چهارچوب مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری باید ادامه دهید و برسر میز مذاکر اگر میخواهند از موضع قدرت سخن بگویند باید به پشتوانه عملکرد درخشان سپاه در برخورد با تروریست باشد.

کوهکن خاطرنشان کرد: آقای ظریف اگر امروز در پشت میز مذاکره صحبت مب کند باید مطرح شود اگر فلان کشور مدعی مبارزه با تروریست هستند ما نیز مدعی مبارزه با تروریسیم و خود دید ما در این حوزه با قدرت و جدی عمل میکنیم و این مهم به معنای آن است که این پشتوانه بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: باید به این مهم توجه داشت که در مجلس نهم برجی به برجام انتقاد داشتند اما آقایان علیه آنها موضعگیری می کردند و ما اعلام کردیم این مسئله خلاف است و یک وزیر مدبر از موضعگیری های داخلی در مذاکرات به عنوان ابزار چانه زنی مورد استفاده قرار می دهد و اعلام می کند چنانچه این مسئله مورد موافقت قرار نگیرد مجلس با آن برخورد خواهد کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در ارتباط با سیاست خارجی باید آنقدر تدبیر داشته باشیم که اهرم و بار انتقاد منتقدان خود را به بالا بردن قدرت چانه زنی با آنها منتهی کنیم و امروز اگر انصاف باشد باید اعلام کنند دلواپسی برخی افراد جا داشت که بی اعتماد به آمریکایی ها بودید و ما اعتماد کردیم بیایند معذرت خواهی کنند که متهم به رادیکالی و تندروی کردیم و دلواپسی شما بجا بود و ما بی از اندازه به آمریکایی ها اعتماد کردیم.


وی تصریح کرد: عملیات سپاه صد در صد مورد حمایت است چراکه مردم هر کشور از اقتدار کشور خود در خارج از مرزها احساس غرور می کنند

کوهکن در پایان با یادآوری جنایات آل سعود علیه مسلمانان به ویژه در مناسک حج سال ۶۶، افزود: امام خمینی (ره) به صراحت فرمودند اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم، جامعه مسلمان، گذشته تاریک رژیم وهابی صهیونیستی عربستان و پول‌های کلانی که از چاه نفت مسلمانان بر ضد جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس هزینه کرد و حالا نیز با ترویج تفکر سلفی‌گری، وهابیت و داعش‌پروری سعی در ریشه دواندن در درخت تناور امت اسلامی دارند را از یاد نخواهند برد. بدانند که نه جمهوری اسلامی و نه ملت مسلمان عقبه فکری و تاریخی و سوابق سوء جنایات حکام سعودی را از یاد نخواهد برد .

وی با جدا کردن حساب مردم عربستان از حکام سعودی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با مردم حجاز هیچ مشکلی ندارند. مردم این کشور را قربانی سیاست‌های ناپخته و خشن حکام سعودی می‌دانیم

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار