مشتهای گره کرده مردم ایران چتری برای حمایت ازفلسطین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان گفت: روز قدس، امروز تنها نمادی برای دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس نمادی برای مبارزه با سیستم نظام سلطه در جهان و یار مظلوم بودن است.

مشتهای گره کرده مردم ایران چتری برای حمایت ازفلسطین

حجت الاسلام داود صائبی در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام رضوان ‎ الله ‎ علیه برای توجه همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری و این روز را روز اسلام نامیدند .

وی افزود: امام خمینی(ره) در مورد روز قدس فرموده بودند روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند . من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: امام خمینی در توضیح جهانی بودن روز قدس اعلام کردند روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است؛ روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند؛ روزی است که باید مستضعفین مقابل مستکبرین مجهز شوند . روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود باید ملت‌های مستضعف مقابل مستکبرین اعلان وجود کنند، باید همان‌طور که ایران علیه مستکبرین قیام کرد، تمام ملت‌ها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند .

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که ثمره این اقدام تاریخی امام خمینی(ره) و ابتکار ایشان در نامگذاری روز قدس توانست شکنندگی رژیم صهیونستی را افزایش دهد به‌شکلی که استیصال این رژیم را همه‌ساله پس از روز قدس شاهد هستیم و این مهم توانست امیدی را در دل جوانان، مسلمانان و رزمندگان فلسطیتی ایجاد کند.

صائبی عنوان کرد: روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است، از جمله اینکه نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است و همچنین این روز به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است، چرا که قدس متعلق به همه مسلمانان در سرتاسر این پهنه گیتی است و امروز امت اسلام با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت و ابهت وحدت اسلامی را علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست به نمایش گذاشتند .

وی مشتهای گره کرده مردم ایران را چتری برای حمایت ازفلسطین دانست و بیان کرد: وظیفه دینی و شرعی هر مسلمانی است که وقتی فریاد مظلومی را می شنود به آن پاسخ دهد و امت اسلامی نمی تواند در مقابل داد مظلوم سکوت کند از این جهت همه ساله مردم شهرستان لنجان همراه با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به تبعیت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به وظیفه شرعی خود عمل می کنند و هر سال حضور بیشتری از سال قبل را در این منطقه شاهد هستیم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که روز قدس، امروز تنها نمادی برای دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس نمادی برای مبارزه با سیستم نظام سلطه در جهان و یار مظلوم بودن است لذا حضور گسترده مردم و شناخت مردم از عملکرد وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردان و زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی سبب شکنندگی بیشتر این رژیم شده است .

وی متذکر شد: باید به این مهم توجه داشت که رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در این میان تلاش می کنند تا با استفاده از رسانه های مختلف و تبلیغات گمراه کننده حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس کمرنگ جلوه دهند اما از این امر غافل هستند که هر ساله با برملا شدن توطئه های بیشتری از آنان، چهره این رژیم بیش از پیش بر همگان افشا می شود و همین مهم بر حضور پرشور مردم در مراسم این روز می افزاید .
صائبی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد آزادی خواهان جهان به ویژه مسلمانان جهان در برابر جنایت‌ها و استکبار ستیزی رژیم اشغالگر قدس و اسرائیل غاصب است، تاکید کرد: روز جهانی قدس بهترین فرصت برای طرح مساله راهبردی فلسطین است لذا که با توجه به اینکه این روز برخواسته از درک و بصیرت و پایبندی به اسلام و انقلاب و رهبری و خون شهداست و حضور باشکوه مردم ایران در مراسم‌های مختلف انقلابی به‌خصوص روز جهانی قدس اقتدار و پاینبدی ملت را به این نظام نشان می دهند که خود تبلور بصیرت دینی و اعتقادی بالای انان است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار