کل کشور از مردم تا مسئولین باید در مقابل بیگانگان « یـد واحد» باشند

امام جمعه زرین شهر گفت:به دنبال اینکه در کشور یک صدایی باشد نیستیم ولی در برابر دیگران و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) باید« یَدٌ واحدهٌ علی مَن سَواه » باشیم یعنی در برابر بیگانگان زبان واحدی داشته باشیم.

کل کشور از مردم تا مسئولین باید در مقابل بیگانگان « یـد واحد»  باشند

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: همه ی ما از مردم تا مسئولان باید در مقابل بیگانگان ید واحد باشیم وبا وحدت تمام دست در دست هم دهیم ومقابل دشمنان نظام محکم واستوار بایستیم .

وی افزود: دشمن وقتی وحدت، همدلی و ید واحد بودن ما را دید دیگر هیج غلطی نمی تواند بکند و در پرتو این وحدت است که نظام تقویت می شود واقتدار کشور در جهان بیش از بیش می گردد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: نیروی های مسلح ما ا زسپاه ، ارتش نیروهای انتظامی وامنیتی همه برای ما عزیر هستند و همه در کل کشور باید پشتیان این عزیزان باشد و با نشان دادن پشتیبانی خود به دنیا ثابت کنند که هر عملی که برای امنیت واقتدار کشور توسط نیروی های مسلح انجام می شود مورد حمایت همه جانبه احاد ملت خواهد بود .


وی اضافه کرد: امروز متاسفانه برخی همچنان در فضای انتخاباتی باقی ماننده اند ، در زمان انتخبات برخی واژه های بدون شرح توسط افراد به کار برده می شد تا افکار را به سمت خود جلب کند مانند واژه آزادی که هنوز هم نمی دانیم حدود ومرز آن چیست ؟

باقریان ادامه داد: باید توجه داشت که امروز فضای انتخابات تمام شده است و در این شرایط بکار بردن جملات بدون شرح از هر جناح و گروهی خطاست من نمیدانیم کدام عقلی می پذیریت که مشرویت امام از رأی مردم است ، یعنی اگر مردم به یزد هم رای داند یزد می شود امیرالمومنین؟؟

وی متذکر شد: چرا این حرف های تخصصی را مثل توپ فوتبال می کنیم واز این زمین به ان زمین پاس می دهیم ، مدیریت فضاهای مجازی به دست کارشناسان قوی و دشمنان قوی است که کار را از دست ما خارج می کنند ما نباید این اجازه را بدهیم که حرف هایمان خوراک تبلیغی دشمنان فرصت طلب باشد .


امام جمعه زرین شهر با اشاره به دیدار اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه مثل همیشه نکات کاربری و راهبردی را مطرح نمودند ، ایشان در مقابل مطالبات استاتید دانشگاه ها فرمودند این مطالبات باید توسط خود شما از مسئولین مطالبه شود و پیگیر ی آن باید توسط خود شما انجام شود.

وی عنوان کرد: همه ما از هنرمند ، استاد و دانشجو و هر دلسوزی باید مطالبات خود را به طور جدی از مسئولین امر بخواهیم و در این مطالبات مراقب توطئه های دشمنان هم باشیم .خدای ناکرده دچار جوسازی ها نشویم ومسئولین امر مراقب باشند اسیر حاشیه ها و مسائل حاشیه ای نشوند واز رسیدگی و پرداختن به مسائل اصلی باز بمانیم وبعد از گذشت چند سال تازه ببینیم هزاران مسئله حاشیه ای ما را درگیر کرده اما هنوز مشکلات مردم با برچاست و هیج حرکتی جهت رفع مشکلات نکردیم .


باقریان در ادامه با اشاره به شهادت شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: شهید مظلوم بهشتی نمونه ی کامل از انسان دانشمند و وارسته و عالم با اخلاصی بود که با رفتار و عمل خود دوست و دوشمن را به تمجید از خود وا داشت . وی اذعان کرد: یکی از دستاورده های مهم شهید مظلوم بهشتی قوه قضاییه بود که باید همه ما از آن دفاع کنیم، شهید بهشتی با درک درست از جنگ نرم دشمن با صلابت و قدرت مثال زدنی پیروز این میدان پیچیده بود. امروز هم ما وظیفه داریم مراقب جنگ های نرم دشمنان باشیم ویکی از سیرهای مطمیئن در مقابل توطئه جنگ نرم دشمنان اطاعات از ولی امر و ولایت فقیه است .

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: خدای منان را به خاظر وجود بی نظیر رهبری با صلابت و شجاع و حکیم وبا بصیرت شاکریم . و خدا را شکر که در این ذخیره الهی را برای ما حفظ کرد تا گشتی این انقلاب در مسیر حقیقی خود حرکت کند وبه راحتی از طوفان ها گر خطر عبور کند .


وی تصریح کرد: هفته گذشته شاهد یک وحدت بین همه ی مسئولان شهرستان در قضیه ی راننده های ماشین سنگین بودیم که از همه تشکر می کنم که با وحدت وهمصدای وهمدلی تا حدودی این مشکل حل شد وباید برای حل مشکلات منطقه نیز یکصدا وبا وحدت تمام گام برداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار