روز قدس از میراث های بنیانگذار کبیر انقلاب برای مسلمانان جهان است

امام جمعه ورنامخواست گفت:سپاه پاسادارن در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، اعلام کرد ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.

روز قدس از میراث های بنیانگذار کبیر انقلاب برای مسلمانان جهان است

حجت الاسلام زارعی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ورنامخواست اظهار کرد: بزرگداشت روز قدس، مصداقی از رعایت تقوی الهی است روزی که، تبلور رستاخیز اسلامی در عصر حاضر قلمداد می شود و یادگار تاریخی آن امام بت شکن زمان است که قبله نخستین اسلام را مجددا در کانون توجه جهانیان قرار داد .

وی افزود: امام خمینی(ره) در شرح جهانی بودن این روز بزرگ فرموده اند که روز قدس، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، روز مقابله ملت هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبران اعلان وجود بکنند، باید همانطور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبران را به خاک مالید، تمام ملت ها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌ دان ها بریزند .

امام جمعه ورنامخواست تصریح کرد: این بیانیه امام خمینی(ره) باعث شد تا خون تازه ای در رگ های مسلمانان و آزادگان جهان به جریان پیدا کند و استراتژی حضرت امام خمینی(ره) نیز همچون اقدامات گذشته محلی و زودگذر نبود و طولی نکشید که رژیم اشغالگر قدس در دهه های پایانی قرن20 با چندین انتفاضه توسط فلسطینیان روبرو شد .

وی ادامه داد: در آن مقطع زمانی که جریان حزب الله لبنان تازه شکل گرفته بود به حمایت از ملت محروم، مظلوم و ستمدیده فلسطین پرداخت و گروه ها و شخصیت های برجسته اسلام از جریان برخاسته جدید حمایت کرده و در مقابل عناصر خود فروخته حاکم بر کشورهای اسلامی از آن تبری جستند .

زارعی اضافه کرد: مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما یعنی، مرگ بر جنایت و ترور، مرگ بر نسل‌کُشی و قتل‌عام، مرگ بر زندان و شکنجه و آنهائی که حذف شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر می دهند، بدانند که این سخنان در مقابل آیات مبین قرآن و مکتب امام زمان(ع) قرار دارد.

وی عنوان کرد: حمله مقتدرانه موشکی سپاه به مقر تروریست های داعش پاسخ دندان شکنی به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است و این مهم نشان از اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی دارد.

امام جمعه ورنامخواست بیان کرد: حمله موشکی به داعش به تلافی شهادت چند نفر از هموطنان مظلوم در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) انجام شد که به موجب آن خانواده های شهدا احساس التیام کردند .

وی خاطرنشان کرد:سپاه پاسادارن در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، اعلام کرد ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.

زارعی اذعان کرد: بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد .

وی متذکر شد: پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن است که، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد .

امام جمعه ورنامخواست تصریح کرد: اما مسئله مهم دیگر ان است، اینکه ما در زمینه نظامی و موشکی پیشرفت کرده ایم به خاطر وجود نیروهای متدین، انقلابی، جهادی و کارآمد است لذا مطرح کنندگان برجام منطقه ای بدانند که، موشک های ما برجام منطقه ای را سوراخ کرده است و قدرت موشکی و دفاعی کشور قابل مذاکره نیست.

وی در ادامه با اشاره به سند 2030 گفت: این عقلانی نیست که بپذیریم دشمن برای ما سند تحول آموزش تدوین کند و از این جهت سند 2030 باید به طور کامل ابطال گردد و مسئولان ذی ربط باید موضع صریحی در این خصوص داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار