استانداردسازی پیست فریدون‌شهر زمینه پیشرفت اسکی را فراهم کرد/ رتبه دوم ارزشیابی کشوری به هیأت اصفهان رسید

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان گفت: تغييراتی که طی چند سال گذشته با ایجاد استانداردهای لازم در پيست فریدون‌شهر به وجود آمد، باعث پیشرفت رشته اسکی در استان اصفهان شد.

استانداردسازی پیست فریدون‌شهر زمینه پیشرفت اسکی را فراهم کرد/ رتبه دوم ارزشیابی کشوری به هیأت اصفهان رسید

محمود یسلیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه هیأت اسکی استان اصفهان در ارزشیابی سال 95 فدراسیون اسکی رده دوم را کسب کرد، اظهار داشت: در ارزشیابی انجام شده بین 16 هیأت اسکی کشور، بعد از هیأت اسکی استان تهران به مقام دوم رسیدیم.

وی افزود: مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان، اعزام به مسابقات و میزبانی رویدادهای مختلف اصلی‌ترین فاکتورهای تعیین شده برای دست‌یابی به رتبه دوم هیأت‌های استانی بوده است.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی، ترویج رشته‌های زیر مجموعه اسکی، همگانی کردن اسکی و ساماندهی امور اداری، منابع انسانی و منابع مالی از دیگر دلایل این انتخاب محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیأت اسکی استان اصفهان با هفت مدال بیشترین مدال را در مسابقات قهرمانی کشور در سال 95 کسب کرد، یادآور شد: این موفقیت در سایه تلاش اعضا محترم هیأت مربیان و تلاش شبانه‌روزی ورزشکاران رشته آلپاین واسنوبرد و نیز حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان به دست آمد.

یسلیانی تصریح کرد: همچنین با تغییراتی که طی چند سال گذشته با ایجاد استانداردهای لازم در پیست اسکی فریدون‌شهر به وجود آمد، شاهد پیشرفت این رشته در استان بودیم.

این مقام مسؤول متذکر شد: جا دارد از زحمات مربیان دلسوز رستم کلهر، حامد کیا شمشکی، سید مصیب صیدپور و علی محمد صالح که چندین دوره در پیست فریدون‌شهر به امر آموزش اشتغال داشتند، تشکر کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار