اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست

امام جمعه فریدونشهر گفت: اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست و دفاع از مظلوم وظیفه همه مسلمانان است.

اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست

حجت الاسلام اباصلت غفاری در جمع راهپیمایان روز قدس، اظهار داشت: کفر و الحاد جهانی در این خونخواری ها و شرارت ها با هم اتحاد داشته و به تمام معنی در برابر اسلام ناب مسلح شده اند .

وی با تاکید بر مقاومت و پایداری و فرهنگ شهادت طلبی افزود: ما یا باید این راه را برگزینیم و در برابر باطل بایستیم و یا این که باید همان طور که تروریست ها در کشورهایی که حضور پیدا کرده اند دست به جنایت و خیانت ناموسی زده اند ما نیز تسلیم آن ها شده و این ذلت را بپذیریم.

غفاری با اشاره به شلیک موشک های سپاه پاسداران به مقر فرماندهی تروریست های داعشی به فرمان رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت ایران در مقاطع مختلفی همچون قائله کردستان و سیستان، جنگ تحمیلی با عراق، حادثه کوی دانشگاه در سال ۷۸ و در ۹ دی ۸۸ به دشمن سیلی زده است و اگر لازم باشد باز هم می زند.

حجت الاسلام غفاری حرکت شجاعانه و جدی سپاه را سیلی آشکار به دشمن توصیف کرد و تصریح کرد: کسانی که در داخل کشور هنوز صدای این سیلی را نشنیده اند و همچنان از فتنه گران سال ۸۸ حمایت می کنند، قبل از این که سیلی به صورت خودشان بخورد به خود بیایند .

غفاری با بیان این که اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست، ادامه داد: مجاهدان انقلاب اسلامی باید برای دفاع از حق در برابر ظلم باطل در تمام دنیا حضور پیدا کنند و برای همین است که مدافعان حرم در سوریه و عراق مبارزه می کنند.

وی روز قدس را متعق به همه مسلمانان جهان دانست و گفت: این روز وحدت امت اسلامی در دفاع از مظلوم به نمایش در می آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار