روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است و نامشروعیت آن را یادآوری می کند.

روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است

اکبر ترکی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان این که روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است، اظهار داشت: این روز نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است و همچنین به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است .

وی حضور حداکثری مسلمانان جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس را در تقویت روحیه مقاومت مردم فلسطین موثر دانست و عنوان کرد: خارج کردن مسئله فلسطین از بعد ملی و تبدیل آن به بعد جهانی و اسلامی از نتایج روز قدس است.

ترکی افزود: خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی و تأثیر معنوی بر مسلمانان و ایجاد نوعی مشارکت عمومی از دیگر موضوعاتی است که اهمیت بیش از پیش روز قدس را نمایان می سازد.

وی ادامه داد: زیر سؤال رفتن دولت های مرتجع و غرب گرای جهان اسلام در پی حضور میلیونی مسلمانان در روز قدس از دیگر نتایج ارزشمند است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان این که ابتکار عمل امام راحل(ره) موجب یادآوری هر ساله مظلومیت فلسطین در مجامع جهانی می شود؛ افزود: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام حمایت از ملت های مظلوم انعکاس دهنده پیام های مهمی است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحرکات اخیر بدخواهان و دشمنان لزوم شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس را بیش از پیش آشکار می کند و این حضور به طور یقین موجب تقویت امنیت کشور نیز هست.

ترکی در پایان با بیان این که دفاع از مظلوم در راس آموزه های اسلامی قرار دارد گفت: روز قدس برآمده از تفکر عدالت خواهی و ظلم ستیزی انقلاب است که در طول سالیان دراز در سطح جهانی اشاعه شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار