ظرف ۳ ماه آینده فاز اول شهرک سلامت در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مدیر پروژه شهرک سلامت از افتتاح و بهره برداری فاز اول شهرک سلامت تا ۳ ماه آینده خبر داد.

ظرف ۳ ماه آینده  فاز اول شهرک سلامت در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مدیر پروژه شهرک سلامت از افتتاح و بهره برداری فاز اول شهرک سلامت تا ۳ ماه آینده خبر داد.

رضا هیبتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه شهرک سلامت جدا از اینکه می تواند سرمنشأ انجام بسیاری از خدمات درمانی برای بیماران باشد، می تواند صنعت گردشگری سلامت را در ایران بومی سازی و بسیاری از نگرانی خانواده ها برای درمان بیماری ها را رفع کند.

وی اولین فاز شهرک سلامت را شامل احداث کلینیک ها اعلام کرد و گفت: در این فاز ۳۳ مرکز جامع درمانی پیش بینی شده و طبقه همکف آن مراکز تجاری مرتبط با سلامت و دو طبقه زیرزمین آن کاربری پارکینگ با امکان پارک ۱۰۰۰ دستگاه خودرو است.

مدیر پروژه شهرک سلامت از افتتاح و بهره برداری فاز اول شهرک سلامت تا ۳ ماه آینده خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز اول شهرک سلامت تکمیل شده اما ظرف 3 ماه آینده به صورت رسمی به بهره برداری می رسد و همزمان با افتتاح آماده سرویس دهی به شهروندان خواهد بود.

وی یادآور شد: این مدل از کسب و کار در جامعه می تواند شرایط خوبی را برای سلامتی پایدار افراد به همراه داشته باشد.

هیبتی تصریح کرد: بر خلاف باور جامعه اینکه تمام پزشکان خیابان های آمادگاه و شمس آبادی به شهرک سلامت منتقل می شوند، قرار است در شهرک سلامت کلینیک هایی ایجاد شود که به لحاظ بالا بودن سطح خدمات در مجموعه و فراهم کردن دیدگاه های بالا، قبل از اینکه پرشکان به این شهرک آیند، مردم به آن مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند بدون داشتن دغدغه ترافیک با هزینه های استاندارد وزارت بهداشت از امکانات فوق العاده درمانی شهرک سلامت استفاده کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار