برخورد با مشاوران املاک در صورت ارائه خانه‌های استیجاری به مسافران

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: اگر مشاور املاک‌های اصفهان در فصل‌هایی غیر از نوروز خانه استیجاری به مسافر اجاره دهند غیر قانونی بوده و با آن‌ان برخورد می‌شود.

برخورد با مشاوران املاک در صورت ارائه خانه‌های استیجاری به مسافران

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: اگر مشاور املاک‌های اصفهان در فصل‌هایی غیر از نوروز خانه استیجاری به مسافر اجاره دهند غیر قانونی بوده و با آن‌ا برخورد می‌شود.
رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به خانه مسافر در اصفهان اظهار داشت: اگر مشاور املاک‌های اصفهان در فصل‌هایی غیر از نوروز خانه استیجاری به مسافر اجاره دهند غیر قانونی بوده و با آن‌‌ها برخورد می‌شود.
وی افزود: خانه‌های مسافری که در روزهای نوروز خدمات اقامتی می‌دادند به هیچ وجه نمی‌توانند در سایر روزهای سال نیز خدمات اقامتی بدهند.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: اگر واحد صنفی این کار را انجام دهد برخورد قانونی می‌کنیم، تاکنون موردی در این باره گزارش نشده اما از سوی اتحادیه هتلداران گفته‌ شده که چند مشاور املاک چنین اقدامی را انجام داده‌اند.
وی بیان کرد: این موضوع را بررسی کردیم و دیدیم ذهنیت این بوده که مشاور املاک این کار کرده در صورتی که همکارهای ما چنین کاری انجام نداده‌اند البته نمی‌ توان به طور کامل و صد درصد گفت چنین مسئله‌ای نیست بالاخره در صنفی تخلفی صورت می‌گیرد اما اگر موردی با مستند معرفی کنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: اتحادیه هتلداران در همان ابتدای سال در مورد خانه‌های استیجاری مخالف این کار بود، ما به آنها حق می‌دهیم اما این نکته را نیز باید در نظر بگیریم که ظرفیت کافی اقامتی برای میزبانی مردم در تعطیلات نوروز نیست اما امکانات نیز برای مسافر جوابگو نیست.
وی اظهار داشت: فعالیت ما ساماندهی شده و واحد های صنفی مشخص است، شاید شخصی به صورت مورد کسی خانه‌اش را اجاره بدهد اما اگر از سوی مشاور املاک ما باشد تخلف محسوب می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار