بیش از ۳۰۰ مورد ماموریت اورژانسی در فریدونشهر انجام شد

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت:‌ بیش از ۳۰۰ مورد ماموریت اورژانسی در سه ماهه اول امسال در فریدونشهر صورت گرفت.

بیش از ۳۰۰ مورد ماموریت اورژانسی در فریدونشهر انجام شد

علیرضا قاسمی اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری، در شهرستان فریدون‌شهر، ۳۰۶ ماموریت فوریت‌های پزشکی انجام شد که از این تعداد، ۷۳ مورد تصادفی و ۲۳۳ مورد غیرتصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع ماموریت‌های غیرتصادفی در این مدت، ۱۳۹ مورد جاده‌ای و ۹۴ مورد شهری و از مجموع ماموریت‌های تصادفی نیز ۴۳ مورد جاده‌ای و ۳۰ مورد شهری بوده است.

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: در ماموریت‌های غیرتصادفی ۲۰۵ نفر بستری و ۱۸ نفر توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند؛ در ماموریت‌های تصادفی نیز ۸۹ مورد منجر به بستری در بیمارستان و ۹ مورد به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: در بهار امسال، بیشترین موارد ماموریت‌های غیرتصادفی در شهرستان فریدون‌شهر با ۴۷ مورد مربوط به بیماران قلبی، ۳۸ مورد تنفسی و ۳۷ مورد سکته مغزی بوده است.

قاسمی با بیان اینکه در این مدت، بیشترین موارد حادثه رانندگی در این شهرستان مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود، گفت: در سه ماهه امسال، یک مورد کمک به مادر باردار در زایمان به نام تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی فریدون‌شهر ثبت شد.

وی ادامه داد: یک حادثه ویژه شامل مسمومیت چهار نفر با گاز منوکسیدکربن را در این شهرستان شاهد بودیم.

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به انتقال ۲۹ بیمار از مراکز بهداشتی به سایر بیمارستان‌ها توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی فریدون‌شهر، گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در سه ماهه امسال، پوشش امداد - سلامت طرح نوروزی، انتخابات و مراسم نیمه شعبان را بر عهده داشتند.

وی بیان داشت: در سه ماهه نخست امسال، ۲۹۴ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدون‌شهر، به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار