شاگردی دوباره کرانچار ممکن نشد

یک سال پس از شاگردی زلاتکو کرانچار در اروپا این احتمال وجود داشت که علی کریمی در آسیا هم زیر نظر این مربی کروات کار کند اما با منتفی شدن بازگشت این بازیکن ملی‌پوش به سپاهان این اتفاق نیفتاد.

شاگردی دوباره کرانچار ممکن نشد


به گزارش ایمنا، همانطور که البته قابل پیش‌بینی هم بود علی کریمی پیشنهاد سپاهان برای بازگشت به این تیم را رد کرد و ترجیح داد تا در سال جام جهانی به فعالیت خود در اروپا ادامه دهد.

اگر کریمی به سپاهان بازمی‌گشت اتفاق جالبی می‌افتاد و آن اینکه پس از یک سال دوباره شاگرد زلاتکو کرانچار می‌شد. این مربی کروات ابتدای فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ هدایت دینامو زاگرب را بر عهده داشت و پس از رساندن قهرمان وقت کرواسی به جدول اصلی لیگ قهرمانان اروپا و نشستن روی نیمکت این تیم در اولین مسابقه از این رقابت‌ها از سمت خود استعفا داد و در ادامه پس از چند ماه دوری از فوتبال مجدداً به سپاهان بازگشت.

کریمی که تا سال ۲۰۲۱ با دینامو زاگرب قرارداد دارد و به احتمال زیاد امسال هم به صورت قرضی به یک تیم دیگر اروپایی خواهد رفت نه در زمان سرمربیگری کرانچار و نه پس از آن فرصت بازی در این تیم مطرح کروات را پیدا نمی‌کرد تا اینکه با پیوستن به تیم کم‌ستاره‌تر لوکوموتیو زاگرب وضعیتش بهبود یافت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار