پیکر شهید مدافع حرم سید علی‌اکبر موسوی در خمینی‌شهر تشییع شد

پیکر شهید سید علی‌اکبر موسوی، چهاردهمین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع حرم سید علی‌اکبر موسوی در خمینی‌شهر تشییع شد

پیکر شهید سید علی‌اکبر موسوی از لشکر فاطمیون که چهارم فروردین ماه در نبرد با گروه‌های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید، پس از برگزاری نماز جمعه با حضور خیل عظیم نمازگزاران در خمینی شهر تشییع شد.

پیکر شهید مدافع حرم سید‌ علی ‌اکبر موسوی پس از قرائت نماز بر پیکر شهید توسط امام‌جمعه خمینی‌شهر با حضور اقشار مختلف مردم از مصلای نماز جمعه به سمت گلزار شهدای امام‌زاده سید محمد تشییع و در قطعه مدافعان حرم فاطمیون به خاک سپرده شد.

آیت‌الله عباس رحیمی در جمع مردم شهیدپرور خمینی‌شهر گفت: شهید سیدعلی اکبر موسوی از کشور افغانستان در شهر و کشور ما مهمان بود و در حال حاضر مهمان حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) بوده و با تشییع باشکوه این شهید که مهمان اهل‌بیت عصمت و طهارت است توسط مردم شهیدپرور و ولایتمدار خمینی‌شهر حضرت زینب(س) نیز خشنود می‌شود.

امام‌جمعه خمینی‌شهر تصریح کرد: شهید موسوی از لشکر فاطمیون است، لشکری که از رزمندگان افغانی شیعه مخلصی تشکیل شده که به نیابت از ما در سوریه می‌جنگند تا از حرم اهل‌بیت دفاع کنند و در برابر گروه‌های داعشی و تکفیری ایستادگی می‌کنند که تا کنون چندین شهید فاطمیون در این شهرستان تشییع شدند.

شهرستان خمینی‌شهر پیش از این 7 شهید مدافع حرم ایرانی و 6 شهید مدافع حرم افغانستانی را در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت در سوریه و عراق تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار