قسمت سوم برنامه ماه عسل 96

ویژه برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی که بمناسبت ماه رمضان هر شب قبل از افطار از شبکه سوم سیما پخش میشود.

قسمت سوم برنامه ماه عسل 96

ویژه برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی که بمناسبت ماه رمضان هر شب قبل از افطار از شبکه سوم سیما پخش میشود. این برنامه به اتفاقات مهمی که برای سوژه های خاص رخ داده و روایت قصه آنها میپردازد. میهمانان این برنامه، از افرادی انتخاب شده اند که از لحاظ اجتماعی، فرهنگی، علمی و… در شرایط خاص قرار دارند.

علی ۳۳ ساله مهمان قسمت سوم ماه عسل ۹۶ بود .

علی با این نکته شروع کرد که تا ۱۳ سالگی زندگی اش فوق العاده شاهانه بوده و اتاقش هم اندازه یک آپارتمان در تهران بوده است ، اما یک اتفاق این زندگی را به سرازیری می کشاند.
در ۱۳ سالگی پدر و مادر علی از هم جدا می شوند و از این سن زندگی علی وارد بحران می شود . تنش های خانوادگی و آزادی بیش از حد بچه منزوی و گوشه گیر را به یک بچه شر و شور تبدیل می کند .
علی با بیان اینکه از گفتن مقصر و دلیل طلاق مادر و پدرش متنفر است به این نکته اشاره کرد من نمی توانم در مورد مسئله طلاق پدر و مادرم به همه جواب پس بدهم .
تمامی فرزندان این زوج برای ادامه زندگی خانه مادر را انتخاب کردند و پدر تنها می شود ، بزرگتر ها و اطرافیان نیز نمی خواستند قدم مثبتی بردارند و در نهایت این دو از هم جدا شدند .
این چهار نفر بعد از طلاق به یک خانه ۷۰ متری رفتند و امکانات به طور کامل از مادر و فرزندان گرفته می شود .
بعد از این اتفاق علی افسردگی شدیدی را تجربه می کند و به تجویز دکتر مجبور به استفاده از قرص های آرام بخش می شود ، وی جدایی از پدر را دلیل اصلی این افسردگی می داند . علی با اشاره به اینکه تا ۱۹ سالگی این قرص ها را مصرف می کرد گفت انقدر از همه جوانب به من فشار آمد که تصمیم به خودکشی گرفتم.
آن شب علی تعداد زیادی قرص مصرف می کند و بعد از آن یک هفته به کما می رود ، پس از بهوش آمدن ، علی یک سال فراموشی را سپری می کند .
پس از آن علی تمامی قرص ها را کنار می گذارد و یک شرکت بسته بندی راه اندازی می کند اما بعد از چندین سال کار پیاپی ، وی ورشکست می شود و یک شکست دیگر در زندگی او ثبت می شود .
مادر وی در این لحظه وارد برنامه می شود و جملاتش را با این نکته آغاز می کند که مشکلات من و همسرم به شدت روی علی تاثیر گذاشت .
علی کاکا در ادامه با بیان اینکه پس از آشنایی با یک مشاور خودش را پیدا کرده و توانسته برای کمک به افرادی که مثل خودش بچه طلاق هستند کمپین بچه های طاقت را ایجاد کند صحبت هایش را به پایان رساند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار