برنامه قطع برق کهگیلویه و بویر احمد چهارشنبه 3 مرداد 97

مدیر دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، لیست خاموشی اعمال شده و مدیریت اضطراری در پیک بار امسال در روز سوم مردادماه جاری را اعلام کرد.

مدیر دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، لیست خاموشی اعمال شده و مدیریت اضطراری در پیک بار امسال در روز سوم مردادماه جاری را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس فتح الله پشت دار گفت: فردا چهارشنبه سوم مردادماه، خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار در شهرستان‌های بهمئی، گچساران، بویراحمد و کهگیلویه این استان اجرا خواهد شد.
وی ساعت قطع و وصل برق در بخش ممبی و روستاهای تابعه شهرستان بهمئی را از ساعت 11:50 دقیقه تا 12:10 دقیقه عنوان و اظهارداشت: برق پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت نیز از ساعت 12:30 دقیقه تا 15:30 دقیقه براساس لیست خاموشی اعمال شده و مدیریت شده جهت مدیریت اضطراری در پیک بار فردا چهارشنبه سوم مردادماه جاری قطع و وصل می شود.
مدیر دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: منطقه دم چنار در دشت سقاوه بویراحمد از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه ، شهرهای مارگون، لوداب، روستاهای تابعه بهمراه دهستان دشتروم، بخش سپیدار و روستاهای تابعه از ساعت 13:50 دقیقه تا 15:10 دقیقه براساس لیست خاموشی های بابرنامه در زمان پیک بار قطع و وصل خواهد شد.
پشت دار گفت: بخش سوق و روستاهای تابعه در شهرستان کهگیلویه نیز فردا از ساعت 14:50 دقیقه تا 16:10 دقیقه نیز شاهد اجرای خاموشی بابرنامه برق است.
این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که خاموشی های بابرنامه عنوان شده درصورت نیاز اجرا خواهد شد.
به گزار ش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " مدیرعامل این شرکت پیشتر برضرورت کاهش 10 درصدی مصرف برق در دستگاههای اداری، اجرایی، موسسات مالی و بانک های این استان تاکیدکرده بود.
وی تعداد مشترکین برق استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 250 هزار مشترک عنوان و از رشد شش درصدی مصرف برق در این استان خبرداده بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار