تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید آقابابایی/ ترافیک محور شرق سنگین است

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور شرق اصفهان و بزرگراه شهید آقابابایی اتفاق افتاد که خسارت جانی نداشت.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور شرق اصفهان و بزرگراه شهید آقابابایی اتفاق افتاد که خسارت جانی نداشت.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه به دنبال مه گرفتگی‌های شدید در اصفهان افزایش ترافیک به ویژه در محورهای شرقی اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: از صبح امروز ترافیک در بزرگ‌راه‌های شهید آقا بابایی، شهید صیاد شیرازی و مسیر شهید دستجردی به سمت بهارستان تا رو به روی پادگان شهید وطن پور اعلام شد که هنوز نیز ادامه دارد.

وی در خصوص تصادفات صبح امروز نیز گفت: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در بزرگ‌راه شهید آقابابایی گزارش شد که تعداد بالایی از خودروها را درگیر کرد اما خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه بنا بر شرایط موجود و اعلام سازمان هواشناسی به احتمال زیاد مه گرفتگی تا دو روز آینده ادامه دارد، افزود: از این رو از رانندگان درخواست داریم در هنگام حرکت چراغ‌های خودرو را روشن کنند تا هم خودروهای دیگر از وجود آنها با خبر باشند و ههم خودشان بتواند فاصله بیشتری را ببینند.

وی ادامه داد: همچنین رعایت سرعت مطمئنه برای جلوگیری از هر گونه تصادف در محورهای عبوری امری ضروری است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار