همه محورهای ورودی خروجی منتهی به شهر اصفهان پرحجم و سنگین

جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد خودروها در همه محورهای ورودی خروجی منتهی به شهر اصفهان پرحجم و سنگین است.

جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد خودروها در همه محورهای ورودی خروجی منتهی به شهر اصفهان پرحجم و سنگین است.

سرهنگ اصغر زارع ر گفت و گو با ایرنا افزود: تردد در محورها و آزاد راههای معلم، آزادگان، اصفهان -بهارستان و اصفهان - شهرکرد سنگین است.
وی اظهارداشت: تردد در محورهای دورتر از شهر اصفهان از جمله اصفهان- میمه، اصفهان- کاشان، اصفهان - شهرضا تا آباده و اصفهان- داران هم نیمه سنگین است.
جانشین پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: سایر محورهای مواصلاتی استان هم در زمان حاضر نیمه سنگین و روان است.
زارع با بیان اینکه عصر امروز واژگونی خودرو سواری پراید در محور اردکان به سمت خور، ۲ کشته برجا گذاشت، گفت: در تصادف دیگری بین یک دستگاه سواری پراید و وانت پیکان هم که در آزادراه کاشان به قم اتفاق افتاد یک نفر جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی حجم سفرها برای تعطیلات عید فطر شده است ابراز امیدواری کرد رانندگان وسایل نقلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و هرگز هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه ندهند. جانشین پلیس راه استان اصفهان بیان کرد: پلیس در این ایام با کلیه امکانات و تجهیزات در آماده باش صد در صدی قرار دارد و با استفاده از سمانه‌های هوشمند و دوربین‌های کنترل سرعت بصورت شبانه روزی به مسافران و رانندگان خدمت رسانی می‌کند.
استان اصفهان با ۱۱ هزار و۵۰۰ کیلومتر راه، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر در مرکز ایران، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار