دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر با اعضاء شورای اسلامی شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: توجه به پیوست های فرهنگی در پروژهای عمرانی و شهری  منجر به تربیت شهروندانی دلسوز و آگاه به مسائل شهری خواهد شد که این مهم کمک شایانی به پیشرفت شهر خواهد کرد.

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر با اعضاء شورای اسلامی شهر
اصفهان امروز - محمد نیازی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت:توجه به پیوست های فرهنگی در پروژهای عمرانی و شهری منجر به تربیت شهروندای دلسوز و آگاه به مسائل شهری خواهد شد که این مهم کمک شایانی به پیشرفت شهر خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت نهم اردی بهشت ماه روز شوراها با حضور در دفتر اعضاء شورای اسلامی شهر خمینی شهر با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان امروز ، نوید توکلی ضمن تبریک این روز به اعضاء شورا گفت: اهمیت کار شورای اسلامی شهر از آن جهت ارزشمند و مهم است که با عموم و طبقات مختلف مردم در ارتباط است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: توجه به پیوست های فرهنگی در پروژهای عمرانی و شهری منجر به تربیت شهروندانی دلسوز و آگاه به مسائل شهری خواهد شد که این مهم کمک شایانی به پیشرفت شهر خواهد کرد.

نوید توکلی در این دیدار صمیمی از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت تعامل هر چه بیشتر و بهتر در فعالیت های فرهنگی و هنری خبر داد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار