روزهای شلوغ سالن‌های کنسرت در اصفهان

هفته پایانی خردادماه روزهای شلوغی برای علاقه‌مندان به موسیقی و کنسرت در اصفهان است. علاقه‌مندان به خوانندگانی همچون سالار عقیلی، علیرضا طلیسچی،حمید هیراد، بهنام بانی،محسن ابراهیم‌زاده و... طی روزهای آینده میزبان کنسرت‌های این خوانندگان خواهند بود.

راضیه چنگیز نائین- اصفهان امروز: هفته پایانی خردادماه روزهای شلوغی برای علاقه‌مندان به موسیقی و کنسرت در اصفهان است. علاقه‌مندان به خوانندگانی همچون سالار عقیلی، علیرضا طلیسچی،حمید هیراد، بهنام بانی،محسن ابراهیم‌زاده و... طی روزهای آینده میزبان کنسرت‌های این خوانندگان خواهند بود.

محسن ابراهیم‌زاده اولین خواننده‌ای است که طی روزهای آینده به اجرای کنسرت در سالن‌های اصفهان می‌پردازد. ابراهیم‌زاده پنج‌شنبه 23 خرداد در دو سانس 18 و 21 در تالار رودکی کنسرت خواهد داشت. بهای بلیت کنسرت این خواننده که بلیت‌فروشی آن به اتمام رسیده است بین 50 تا 100 هزار تومان بوده است.

24 خرداد تالار رودکی اصفهان و سالن سیتی سنتر میزبان کنسرت دو خواننده است؛ امیرعباس گلاب در تالار رودکی در دو سانس 18:30 و 21:00 به دیدار علاقه‌مندانش می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین 50 تا 100 هزار تومان است. دیگر خواننده‌ای که 24 خرداد به اجرای قطعات خود در اصفهان می‌پردازد حجت اشرف زاده است؛ این خواننده در تک سانس 21:00 در سالن سیتی سنتر اصفهان با بهای بلیت بین 30 تا 100 هزار تومان به دیدار علاقه‌مندان خود می‌رود.

خواننده‌ای که در روزهای 24 و 25 خردادماه میزبان علاقه‌مندان اصفهانی‌اش خواهد بود بهنام بانی است. بهنام بانی تنها خواننده‌ای است که دو روز کنسرت خواهد داشت. بانی در روزهای 24 و 25 خردادماه در تالار رودکی اصفهان سانس های 18:30 و 22:00 به اجرای آهنگ‌هایش می‌پردازد. بلیت‌فروشی هردو روز این کنسرت به اتمام رسیده است.

ترافیک کنسرت‌های اصفهان به‌روزهای پایانی خرداد نیز منتهی می‌شود و 26 خرداد آرش و مسیح در سالن سیتی سنتر با علاقه مندان خود دیدار می‌کنند و 28 خرداد نیز علیرضا طلیسچی در همان سالن در دو سانس 18:00 و 21:00 به اجرای قطعات خود می‌پردازد بهای بلیت این کنسرت نیز مانند دیگر کنسرت‌های این سالن بین 50 تا 100 هزار تومان تعیین‌شده است. روزهای پایانی خرداد نیز سه خواننده میزبان اصفهانی‌های موسیقی دوست خواهند بود. حمید هیراد، سالار عقیلی و روزبه نعمت الهی به اجرای قطعات خود در روزهای 29 و 30 خرداد می‌پردازند.

حمید هیراد 29 خرداد در تک سانس 21:00 در سالن سیتی سنتر به دیدار علاقه‌مندان خود می‌رود بلیت‌فروشی این کنسرت آغازشده و بهای بلیت آن بین 50 تا 100 هزار تومان تعیین‌شده است.

هفته پر کنسرت اصفهان با اجرای دو کنسرت سالار عقیلی و روزبه نعمت الهی در سی‌ام خردادماه به پایان می‌رسد. سالار عقیلی در دو سانس 18 و 21 تالار رودکی با علاقه‌مندان خود دیدار می‌کند و روزبه نعمت الهی در تک سانس 18 سالن سیتی سنتر به اجرای قطعات خود می‌پردازد.

بهای بلیت کنسرت‌ها در سال جدید با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده است و بلیت کنسرت‌های اصفهان که پیش‌ازاین تا سقف حداکثر 85 هزار تومان بود به 100 هزار تومان رسیده است و ممکن است این افزایش قیمت به کم شدن استقبال منجر شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار